Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beiden ook veel te moe daarvoor. En het hoofd staat er niet naar, en we hebben twee maanden de tijd hoe dan ook. Dus geen haasten. Ruim 50 jaar leven wil je ook niet zomaar wegpoetsen,
(Dat had ik je wel gegund!)
Maar vanmorgen was er even een combinatie van paniek en zo ontzettend kwaad. Maar zolang niet duidelijk is wie verantwoordelijk was het even inhouden en eerst eens goed aan de tand voelen
Gv eet vanavond gekleurde wortelen uit de oven met paprika denk ik. Ik stort me wel op de witlof en even opzoeken wat te doen met een artisjok. Tomaten zijn voor morgen en de appels en citroen draaien nu rondjes in de oven, een soort appeltaart met een poging tot kruimels zonder kruimels ivm geen boter mogen hebben en bananencake met eendenei.
gelukkig geen schijt probleem maar wel een probleem. Of niet dat is nu juist het probleem.
Dat ik niet weet of er een probleem is. Zo ja dan heeft dat flinke gevolgen. Zo nee dan is er geen probleem maar "alleen maar" een erg irritante onduidelijkheid die opgelost moet worden.
ik kan me nu eindelijk aanvullend verzekeren en een huisarts zoeken. En een hele bult aan blauwe enveloppen waar ik langzaam aan chagerijnig van word. Inclusief een over 2024 wat al lang opgelost lijkt maar er toch een brief lag dat een bezwaar nog langer bekeken moest worden. Hopelijk gaat dat geen probleem opleveren. Echt zo langzaam aan ben ik dat wel zat
al ben ik tot nu toe steeds beter op de hoogte gebleken dan de mensen aan de telefoon
Zelf geregeld. Normaal een chambre d hotes maar ze hebben ook een mini cafeetje en ze waren open. Hij ploft daar wel vaker neer
karuna schreef:Dat is helaas niet mogelijk.gelukkig geen schijt probleem maar wel een probleem. Of niet dat is nu juist het probleem.
Dat ik niet weet of er een probleem is. Zo ja dan heeft dat flinke gevolgen. Zo nee dan is er geen probleem maar "alleen maar" een erg irritante onduidelijkheid die opgelost moet worden.
Overigens helemaal vergeten te zeggen, mijn carte vital is erik kan me nu eindelijk aanvullend verzekeren en een huisarts zoeken. En een hele bult aan blauwe enveloppen waar ik langzaam aan chagerijnig van word. Inclusief een over 2024 wat al lang opgelost lijkt maar er toch een brief lag dat een bezwaar nog langer bekeken moest worden. Hopelijk gaat dat geen probleem opleveren. Echt zo langzaam aan ben ik dat wel zat
![]()
En ik moet aangifte doen in nl ook. Dat wordt denk ik een ingewikkelde kwestie met betaald in frankrijk ook. Ik denk dat ik daarvoor naareen kantoor moet voor hulp voor ik fouten maakal ben ik tot nu toe steeds beter op de hoogte gebleken dan de mensen aan de telefoon
Gv beeldbelde die zit ergens op een terrasje met een merengue toetje en een bak koffie.Zelf geregeld. Normaal een chambre d hotes maar ze hebben ook een mini cafeetje en ze waren open. Hij ploft daar wel vaker neer