Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Met TUI ga ik niet snel meer. Is me afgelopen vakantie heeeel slecht bevallen.
Ik hoop voor je dat je er nog wat afkrijgt.
_Mel schreef:Super leuk! Dat is namelijk een van mijn accomodaties! Heel fijn plekje. Hele fijne hardwerkende familie, ontzettend schone kamers.
Ook perfecte uitvalsplek om dingen te gaan zien en ondernemen.
raket schreef:_Mel schreef:Super leuk! Dat is namelijk een van mijn accomodaties! Heel fijn plekje. Hele fijne hardwerkende familie, ontzettend schone kamers.
Ook perfecte uitvalsplek om dingen te gaan zien en ondernemen.
Werk je voor een reisorganisatie? Wij hebben bij corendon geboekt. Dat was volgens mij ook de enige die deze aanbood.ik heb vorig jaar 5x mijn vakantie verzet en voor me uitgeschoven. Dus ik blijf het spannebd vinden. Maar het gaat nu vast wel goed. Daarom hebben we ook geboekt.
baudyh schreef:Ik ga vaak met tui. Nooit problemen. Of met sunweb. Gaat ook prima
raket schreef:Mijn vriend gaat rond die tijd zeilen electra. Dus ik hoop het ook. Ze gaan met de jaarclub van de studentenvereniging hun 25 jarig jubileum vieren. Ze laten de kapitein bepalen aan de hand van de weersomstandigheden waar ze heen gaan.
Wij gaan daarna in juni nog naar Zakynthos ik hoop dan toch echt wel op mooi weer. Ik ben er in ieder geval ongelooflijk aan toe...
Electra63 schreef:raket schreef:Mijn vriend gaat rond die tijd zeilen electra. Dus ik hoop het ook. Ze gaan met de jaarclub van de studentenvereniging hun 25 jarig jubileum vieren. Ze laten de kapitein bepalen aan de hand van de weersomstandigheden waar ze heen gaan.
Wij gaan daarna in juni nog naar Zakynthos ik hoop dan toch echt wel op mooi weer. Ik ben er in ieder geval ongelooflijk aan toe...
Ik ben afgelopen juni in Zakynthos geweest. Heerlijk weer, 3 x paar uurtjes flinke regen gehad, maar verder prima weer.
Van waar vertrekt je vriend met de zeilboot? Athene/Pireus?
Mijn man gaat ook regelmatig zeilen, meestal Griekenland, vorig jaar een x in Kroatië. Maar altijd in het najaar.