Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:06

Inmiddels zijn we al de uitvaart aan het regelen op het allerlaatste tandvlees dat er nog aanwezig is. Het laatste stukje was heel heftig met ook nagenoeg geen slaap |( %)

Daarna vertrekken we een week naar frankrijk en nemen vast eea mee aan plant en spul dat daarheen moet. Even niet zo veel hoeven voor de monsterklus van huis en tuin leeghalen en opleveren na meer dan 50 jaar huren. Iets waar we enorm tegenop zien ;(

Siers83

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:13

Goed dat jullie even naar Frankrijk gaan. Rouwen kun je overal…
Heel veel sterkte met de uitvaart

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:18

Woensdag is het. Vandaag de laatste dingen doornemen. Donderdag ochtend komt een opzicter een voorschouw doen. Dan weten we waar we aan toe zijn. Orginele staat is het officieel maar we kunnen geen 50 jaar terugdraaien. :n onduidelijk wordt het verkocht of gemoderniseerd en weer verhuurd? Geen idee :?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:21

Na 50 jaar normale gebruiks-slijtage en veranderingen door huurbaas ivm wetgeving, enz. is originele staat stomweg onmogelijk en onredelijk.
Al zitten er behoorlijke horken tussen op dat punt.
Leeghalen kan je inderdaad beter zelf doen als mogelijk, bedrijf begint bij 6000 euro (en dat was klein huis met minimale spullen).

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:29

Ik had ze al gevraagd of ze ergens adressen hebben met oude sloopkeukens, keukengeiser, enkel glas, gaskachel, de zonnepanelen verwijderen, stroom eruit trekken. Toen vielen ze stil :') maar de eisen die ze melden zijn idioot. Stroompunten die iets loszitten moeten we vervangen? Overkant twee jaar geleden 15000 euro moeten betalen aan de woningbouw bij oplevering. Dus daarom gaan we hier vol in, vertikken een dergelijk bedrag neer te leggen voor zoiets _-:(

We hebben een plan, eerst zelf, dan buren, dan eea aan goede doelen of winkel waar een kast vandaan komt. Dan bokt/marktplaats voor gratis op twee kijkdagen kom maar halen wat je wilt en daarna tweedehands zaak/opkoper. En willen ook de maximale tijd nemen :)

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Heel veel sterkte voor de komende tijd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 10:12

Dank je. We zijn door vermoeidheid nu echt alles kwijt ook. Pfff net lopen zoeken naar de reserve sleutels van een auto due ook al zoek zijn. De oorspronkelijke zijn ook al zoekgeraakt vrijdag.Gelukkig andere auto nog staan. Maar dergelijke dingen wil je er niet bij hebben

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:16

Gecondoleerd, heel veel sterkte... als ik in de buurt zat had ik jullie geholpen, ken nog wel wat adresjes die gratis leeghalen zodat ze het kunnen verkopen, maar brengen dan ook naar de stort, alleen niet bij jullie in de buurt... Kan het eventueel wel voor je vragen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:53

Gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst om alles te regelen. Fijn dat jullie even naar Frankrijk gaan. Succes met het leeghalen en alle regeldingen die daar allemaal bij komen kijken.