Die kosten ook nog bovenop al uren in de file staan. Hebben jullie uiteindelijk lang gestaan? Zag ook nog dit:https://www.ad.nl/buitenland/bijna-1500 ... ~a26675bf/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die kosten ook nog bovenop al uren in de file staan. Hebben jullie uiteindelijk lang gestaan? Zag ook nog dit:
Gianti schreef:Mijn vriend heeft het voor elkaar, hij heeft mij verslaafd gekregen aan skiënwillen nog wel een keer weg dit seizoen, hebben dit seizoen Zwitserland en Frankrijk gehad.. dus volgende dan maar Oostenrijk?
En wil dan ook gaan kijken voor eigen skies en bootsiemand tips voor fijne all mountain skies? Heb hier de dynastar elite 03 gehuurd en die vind ik super fijn maar niet het mooiste :’)

lekker buckels skieen. De uitzichten bij Gerlos vond ik waanzinnig, ga zeker nog eens terug buiten de schoolvakanties
(over 8 jaar zit ik daar niet meer aan vast
)
en ik begreep dat de rotsen nog instabiel zijn en dat de kans op een tweede rotslawine groot is. 
! Het was volgens mij mijn vriend zijn 2e wintersport plek.
. Geen haast, gewoon technisch je bochten maken en je komt er.
maar dan weet ik ook over welke pistes jullie het hebben, haha.
Indy_Mouse_9 schreef:Al die nummers, ik moet dat echt opzoekenmaar dan weet ik ook over welke pistes jullie het hebben, haha.
Nog twee weken en dan sta ik er ook weer
Soepblik schreef:Zijn jullie ook zo compleet zen na een week skieen? Heb 't idee dat het ontzettend goed is voor je mentale gezondheid. Je bent er echt even helemaal uit, wordt in het moment geforceerd, bent buiten en hebt alleen maar plezier.
De thee ging bijna over mn toetsenbord en de collegas vragen zich af waar ik om giechel. Die lui moeten pistedienst zijn of vrienden van, met die fratsen die ze uithalen in de lift en met die sneeuwscooter + banaan...