Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-26 20:19

Eens, altijd zorgen dat er 1 persoon toezicht houdt, dan neemt de rest maar even een bordje eten voor diegene mee.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:23

Inmiddels een paar erg hectische te vol met regelen dagen even een beetje adem. Komende twee dagen zijn nog raar en rommelig. Woensdag naar de tandarts ook voor het hopelijk herstellen van de laatste dingen. De vorige ingreep heeft al wat geholpen maar klaar is het voelbaar nog niet. Ik blijf ook moe, hooikoorts is vol gezellig aanwezig alweer. Wat ook niet helpt in combinatie met de rare dagen.

Misschien heel misschien kan ik kort naar frankrijk, even niet veel hoeven en wat energie opdoen maar het is een akelig dillema. Ga ik een paar dagen (met risico dat ik halsoverkop weer terug moet of niet, geen idee daarin) en pak even wat rust maar laat gv alleen hier die dan wel zijn handen voor zijn gevoel wat leger heeft maar ook alleen ervoor staat. Of blijf ik hier kan bijspringen maar werk mogelijk ook als een hinder door mijn aanwezigheid. Voor beiden een extra reden tot beroerd slapen. Maar meer dan volhouden kunnen we niet

Afgelopen weekend wel tussen de bedrijven door wat ontspanning opgezocht en ikea op zaterdagmiddag laat waar het opvallend rustig was. Maar voor de bus weer een stapje verder kwa slapen en opbergen. Gister een eindje verderop de eerste carnavals optocht gekeken. Deze loopt voor op de rest zodat wagens en groepen van ver er kunnen meedoen. En alles voor meer als een keer gemaakt is. Er zaten echt mooie en orginele dingen tussen. En soms heel toffe oldtimer tractoren. :D Wel koud en mistig en een eindje rijden maar even niets hoeven was wel fijn.

Met de rolstoel en beensteun heb ik ook een soort hekje gemaakt voor een inimini regenboog eenhoorn en een iets minder kleine Wednesday. De ouders stonden achter me. En af en toe heb ik de capuchon van de eenhoorn vastgepakt om te voorkomen dat ze omdraaide onder een tractorwiel %) .