https://www.youtube.com/watch?v=obKGYWFVlkA
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:In Zell am Zee is er ook een blauwe die de leraren minstens rood noemen scheef, steil en erg pittig
Indy_Mouse_9 schreef:Fijn dat je weer bent opgeknapt Soepblik! Die piste ziet er niet echt uit als een picknick neeik snap dat je die hebt overgeslagen.
Smurffie, Portes du Soleil, leuk! Ik denk dat je aan de Avoriaz kant zit? Wij hebben een paar keer in Les Gets gezeten, dat stuk vond ik erg fijn. De dag dat we zijn overgestoken was het rond Avoriaz zo vreselijk mistig dat zelfs de blauwe pistes een uitdaging waren. Gelukkig waren de sneeuwcondities toen wel goed.
Ik heb ondertussen mijn 4e les op de rolband gehad, gelukkig wel voortgang, en ik denk wel dat ik (een deel van?) mijn techniekprobleem heb gevonden en aanpak. Dus dat is een prettig gevoelNog twee weken te gaan voor de vakantie, misschien dat ik er nog een paar lessen tussen kan prakken.
smurffie schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Fijn dat je weer bent opgeknapt Soepblik! Die piste ziet er niet echt uit als een picknick neeik snap dat je die hebt overgeslagen.
Smurffie, Portes du Soleil, leuk! Ik denk dat je aan de Avoriaz kant zit? Wij hebben een paar keer in Les Gets gezeten, dat stuk vond ik erg fijn. De dag dat we zijn overgestoken was het rond Avoriaz zo vreselijk mistig dat zelfs de blauwe pistes een uitdaging waren. Gelukkig waren de sneeuwcondities toen wel goed.
Ik heb ondertussen mijn 4e les op de rolband gehad, gelukkig wel voortgang, en ik denk wel dat ik (een deel van?) mijn techniekprobleem heb gevonden en aanpak. Dus dat is een prettig gevoelNog twee weken te gaan voor de vakantie, misschien dat ik er nog een paar lessen tussen kan prakken.
Ja we zitten in avoriaz, vandaag 70 km gedaan, alleen chatel en de kant van les gets niet gedaan.
Morgen wel het plan richting les gets te gaan, zou mooi zijn is me gezegd hihi.
Pistes waren vandaag beter dan gisteren, einde van de dag prima zicht maar wel hard werken omdat het tot 11 gesneeuwd had. Fijn gebied om echt wat tripjes te kunnen maken! Alleen de liften
Vandaag wel zwart gepakt, daar durven minder mensen af, waardoor ze er een stuk beter bij lagen dan rood. Kwa stijlheid vind ik sommige pistes echt niet kloppend met hun kleur. Ik heb een paar hele pittige blauwe gehad, en simpele rode.
Anyway, als je het een beetje kan is het hele gebied echt leuk. Maar wel veel beginners het echt moeilijk zien hebben. Nog zelden zoveel mensen zien vallen.
Nog een dingetje: hier naast ontzettend veel snowboarders ( maar dat zijn wij ook) nog ontzettend veel mensen zonder helm, ook de instructeurs, dat verbaasd me dan toch.
En niet achter de lift stoppen hebben ze hier nog niet zo begrepen:=
Unwritten schreef:Hier gisteren ook in bed doorgebracht en een skidag gemist. Een afdaling geprobeerd maar was echt te slap. Helaas daardoor de Zell kant moeten missen.
Gelukkig woensdag en vandaag wel heerlijk kunnen skieen in Gerlos en Königsleiten. Lekkere rode en zwarte pistes hier! Zeker geen beginnersgebied tenzij je 1 piste genoeg vindt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gianti schreef:Unwritten schreef:Hier gisteren ook in bed doorgebracht en een skidag gemist. Een afdaling geprobeerd maar was echt te slap. Helaas daardoor de Zell kant moeten missen.
Gelukkig woensdag en vandaag wel heerlijk kunnen skieen in Gerlos en Königsleiten. Lekkere rode en zwarte pistes hier! Zeker geen beginnersgebied tenzij je 1 piste genoeg vindt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hoe pittig rood is rood daar?
Wij zijn nu in val thorens voor weekend! Jeetje ligt er zo goed bij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn vriend heeft het voor elkaar, hij heeft mij verslaafd gekregen aan skiënwillen nog wel een keer weg dit seizoen, hebben dit seizoen Zwitserland en Frankrijk gehad.. dus volgende dan maar Oostenrijk?
En wil dan ook gaan kijken voor eigen skies en bootsiemand tips voor fijne all mountain skies? Heb hier de dynastar elite 03 gehuurd en die vind ik super fijn maar niet het mooiste :’)
Earth schreef:Wie gaan er naar Les trpis vallees, Tignes etc? De weg er naartoe is afgesloten door een rotsblok op de weg.
Soepblik schreef:Earth schreef:Wie gaan er naar Les trpis vallees, Tignes etc? De weg er naartoe is afgesloten door een rotsblok op de weg.
Hier een paar slachtoffers.Wij hebben vanochtend op de terug weg 3 uur volledig stilgestaan en in totaal 5 uur over een stuk wat normaal 45 minuten duurt. De rotsen waren net gevallen toen wij aan de afdaling bezig waren, dus zaten echt vast achter een stroom auto's die niet verder konden. Wat een ellende. We hadden 7 uur 's avonds thuis moeten zijn maar zijn net pas thuis.