Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavEJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 18:01

De laatste keer dat wij dit deen hadden we geen hut genomen.
Maar nu met 2 kinderen is dat wel zo handig.

Dat wordt dan wel duur.

Hmmmm

Ik heb een leaseauto dus brandstof is geen ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 18:20

NatasjavE schreef:
De laatste keer dat wij dit deen hadden we geen hut genomen.
Maar nu met 2 kinderen is dat wel zo handig.

Dat wordt dan wel duur.

Hmmmm

Ik heb een leaseauto dus brandstof is geen ding.

Ah kijk, dat laatste scheelt dan wel een eurotje of €500.- :P :')

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 18:24

Yonker schreef:
Ik heb Lesbos geboekt!! We zitten in een appartement en dan vlakbij het dorpje Petra, we vertrekken 5 juni voor een weekje. Als iemand aanraders heeft hoor ik het graag :)

Jaloers!!
Ik ben afgelopen zomer 11 dagen geweest en wij zaten in Molyvos.. is niet heel ver van Petra en zou zeker een bezoekje brengen daar.
Wel goede/makkelijke schoenen aan want het loopt allemaal vrij stijl daar.

Ik vind Lesbos een heerlijk eiland alleen de transfer vanaf het vliegveld is een lange zit. Dat is wel een nadeel

Yonker

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 18:34

Ja ik las iets van een treintje?? Daar gaan we dan zeker heen, heb er nu echt al helemaal zin in :=

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:16

Wij zaten ook in een appartement vlakbij Petra. Taxi is ook goedkoop.
Versteende woud vond ik wel aardig.
Molivos zijn we paar keer heen geweest.
Bij het kasteel niet alleen een fantastisch uitzicht, maar ook heerlijk eten.

Eten bij de vrouwencooperatie is ook een aanrader.
Lesbos was aardig, maar voor ons was 1x genoeg.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:28

Iemand bekend met Aegean View Aqua Resort inKos?
Er staat op de ene site dat er redelijk veel animatie is, op de ander juist weer niet. Hopelijk niet te veel herrie want ik kom voor mijn rust en niet voor hele dag muziek en liveshows :+

Wij gaan eind mei begin juni. Wel wat vroeg dus hopelijk wordt het al een beetje warm daar dan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:43

amado7 schreef:
Iemand bekend met Aegean View Aqua Resort inKos?
Er staat op de ene site dat er redelijk veel animatie is, op de ander juist weer niet. Hopelijk niet te veel herrie want ik kom voor mijn rust en niet voor hele dag muziek en liveshows :+

Wij gaan eind mei begin juni. Wel wat vroeg dus hopelijk wordt het al een beetje warm daar dan.

Den neefje is daar 2 jaar geleden geweest. Vonden het een prachtig resort en zij zijn geen feestbeesten.
Heb je al recencies gelezen? Op Zoover of van de reisorganisatie ?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:12

Ik ga elk jaar in Sept met mijn moeder op vakantie. Maar ja ze word steeds ouder. Dus een hotel vinden word steeds lastiger.
We willen chique maar niet te. Een inloop douche( dus niet in bad douche) kleinschalig hotel. Dichtbij dorpje ( zeg max 1 km) of een goede busverbinding.
Mijn mama word 85 dit jaar dus dat is best een dingetje. Afgelopen jaar naar hotel platanista op kos geweest. Ook hotel castillo in sisi Kreta valt in de smaak. Nu dus weer op zoek naar zo iets. Iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:13

amado7 schreef:
Iemand bekend met inKos?

Ik zou überhaupt dat soort resorts vermijden, het is groot en staat op de site gogo tours waar veel jongeren boeken. Dus ik zou wat kleiners en klussers zoeken als je rust wilt ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:36

baudyh schreef:
Ik ga elk jaar in Sept met mijn moeder op vakantie. Maar ja ze word steeds ouder. Dus een hotel vinden word steeds lastiger.
We willen chique maar niet te. Een inloop douche( dus niet in bad douche) kleinschalig hotel. Dichtbij dorpje ( zeg max 1 km) of een goede busverbinding.
Mijn mama word 85 dit jaar dus dat is best een dingetje. Afgelopen jaar naar hotel platanista op kos geweest. Ook hotel castillo in sisi Kreta valt in de smaak. Nu dus weer op zoek naar zo iets. Iemand tips?

De Sensimar Tui hotels? Kennissen zaten daar op Zakynthos en wij zijn daar wat wezen drinken.
Ik vind het te groot en te chic. Ik hou van simpele appartementen in Griekenland, aan het strand met een zwembad. Meer wil Ik niet, maar voor je moeder zijn zulke resorts van alle gemakken voorzien en wel geschikt voor iemand van 85 !
(Ik ben jaloers, mijn moeder is op 56 jaar overleden, lijkt me heerlijk om samen lekker op vakantie te gaan)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:35

Yonker schreef:
Ja ik las iets van een treintje?? Daar gaan we dan zeker heen, heb er nu echt al helemaal zin in :=

Klopt een pendeltrein :D

Versteende woud vonden wij dus helemaal niets... is maar net waar je van houd en wat je mooi vind.

Ooh kijk eens op de website van pandora travel...
Leuke dingen die je kan doen.. paardrijden kan ook :j

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 21:52

Ik vind het ook echt speciaal om elk jaar met haar op vakantie te zijn. Elektra ik snap het , zeker als je haar moet missen. Mijn vader is al 22 jaar geleden overleden dus daar kan ze niet meer mee. En mijn vriend wil niet dus gaan we samen.
Ik woon in Drenthe en mijn moeder in de randstad dus we zien mekaar niet veel. Dan is deze vakantie samen best speciaal

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:01

Versteende woud was leuk vanwege de gids en de leuke havenplaats die er bij in zaten. Versteende woud was wel leuk om te zien. Maar uurtje en dan is het wel klaar.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 23:07

baudyh schreef:
Ik vind het ook echt speciaal om elk jaar met haar op vakantie te zijn. Elektra ik snap het , zeker als je haar moet missen. Mijn vader is al 22 jaar geleden overleden dus daar kan ze niet meer mee. En mijn vriend wil niet dus gaan we samen.
Ik woon in Drenthe en mijn moeder in de randstad dus we zien mekaar niet veel. Dan is deze vakantie samen best speciaal

Geniet er maar lekker van !!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:40

Ik zie op FB prachtige foto's voor bij komen van sneeuw in Griekenland, ook op de eilanden en in badplaatsen.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:42

Ik zag het vanochtend ook ja, in Athene!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:27

Ik had ook foto's vanaf Skiathos...ik was gewoon jalours. Ik houd wel van wat sneeuw en ze kunnen nu natuurlijk alle hulp gebruiken bij de katten. Misschien toch eens kijken of ik daar volgend jaar jan naar toe kan. Van de zomer weet ik het nog niet.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 22:57

Ja het zijn prachtige beelden, maar ik hou meer van de zon {:}

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:23

Geboekt. Toch iets anders dit jaar. Na Kreta,kos de laatste jaren nu Kefalonia. Half sept gaan we.
Hotel Astra village met huurauto erbij. Nu al zin in.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-19 19:30

Ik hoop voor je dat het mooi weer is, hoe lang gaan jullie?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:49

Wij gaan naar Kreta :j
Eerste x Griekenland

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 19:51

We willen in september naar Cyprus en afhankelijk van mijn gezondheid in juni naar Griekenland.

Ik heb er zin in!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:20

Fitzroy schreef:
Ik hoop voor je dat het mooi weer is, hoe lang gaan jullie?

10 dgn

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:53

*\o/* jeej weer leven in het Griekenland topic.. weer vakantie uitzoeken :D

Wij gaan waarschijnlijk weer naar Lesbos, dit is heel goed bevallen vorig jaar (behalve die vreselijke lange transfer vliegveld/hotel)

Even afwachten of mijn paard goed genoeg hersteld van HB en dan boeken voor Juni.. Dus we hebben nog even

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 00:00

Hier net ook geboekt voor juni!! Wij gaan deze x een week naar Lesbos, Petra. Tips :D zijn welkom! En dan eind september 2weken maar weet nog niet waar heen.