Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Ik heb Lesbos geboekt!! We zitten in een appartement en dan vlakbij het dorpje Petra, we vertrekken 5 juni voor een weekje. Als iemand aanraders heeft hoor ik het graag
amado7 schreef:Iemand bekend met Aegean View Aqua Resort inKos?
Er staat op de ene site dat er redelijk veel animatie is, op de ander juist weer niet. Hopelijk niet te veel herrie want ik kom voor mijn rust en niet voor hele dag muziek en liveshows
Wij gaan eind mei begin juni. Wel wat vroeg dus hopelijk wordt het al een beetje warm daar dan.
amado7 schreef:Iemand bekend met inKos?
Er staat op de ene site dat er redelijk veel animatie is, op de ander juist weer niet. Hopelijk niet te veel herrie want ik kom voor mijn rust en niet voor hele dag muziek en liveshows
Wij gaan eind mei begin juni. Wel wat vroeg dus hopelijk wordt het al een beetje warm daar dan.
baudyh schreef:Ik ga elk jaar in Sept met mijn moeder op vakantie. Maar ja ze word steeds ouder. Dus een hotel vinden word steeds lastiger.
We willen chique maar niet te. Een inloop douche( dus niet in bad douche) kleinschalig hotel. Dichtbij dorpje ( zeg max 1 km) of een goede busverbinding.
Mijn mama word 85 dit jaar dus dat is best een dingetje. Afgelopen jaar naar hotel platanista op kos geweest. Ook hotel castillo in sisi Kreta valt in de smaak. Nu dus weer op zoek naar zo iets. Iemand tips?
Yonker schreef:Ja ik las iets van een treintje?? Daar gaan we dan zeker heen, heb er nu echt al helemaal zin in
baudyh schreef:Ik vind het ook echt speciaal om elk jaar met haar op vakantie te zijn. Elektra ik snap het , zeker als je haar moet missen. Mijn vader is al 22 jaar geleden overleden dus daar kan ze niet meer mee. En mijn vriend wil niet dus gaan we samen.
Ik woon in Drenthe en mijn moeder in de randstad dus we zien mekaar niet veel. Dan is deze vakantie samen best speciaal