Het is helemaal anders dan onze treinen, je hebt veel bredere plaatsen, meer ruimte, gratis wifi, er is een bar op de trein. Het is dus niet dat je even krap zit als hier op de trein. Maar het punt is gewoon dat het je echt tijd kost en het vaak dus gewoon tijdsverlies is als je maar beperkte tijd hebt. Plus dat je weinig flexibel bent. Met de auto kan je uitstappen op mooie punten of een omweg maken als je ergens impulsief heen wilt, dat kan met de trein allemaal niet.
Als je ongerust bent om alleen met de auto te reizen, kan je wellicht een goedkope mobiele telefoon en simkaartje aankopen voor een paar weken, zodat je altijd en overal de hulpdiensten kan bereiken? Dat doe ik meestal ook als ik langer dan 2-3 weken ergens ben.
Althans, in het westen.
Het was dan ook een prepaid plan.
Voelde net alsof ik een paar jaar terug ging in de tijd
Vond alleen parelli bij Mane Event 3x niks. Wat een ongelooflijke kwal van een vent
Dat loopt 30 jaar achter op Nederland.
!
Ik had bedacht om 1 of 2 nachten een tent te huren maar dat is blijkbaar onvindbaar.. Of ik zoek niet goed, haha. Voor de rest slapen we in AirBNB's of hotels maar het leek me ook wel leuk om te kamperen.