die linker is niet voor mij hoor
ik ga de beginners sleepjes doen en dan mag ik een keer met een stoellift omhoog en dan een lange groene afdaling naar beneden. De laatste keer skieeen werd abrupt onderbroken door de schouderHelaas maandag en dinsdags dicht
en de iets te lange skies ervoor en teveel vallen daardoor. Ik ga het kalm aan doen, nog kalmer dan anders. Kost me 14 euro voor een dag. 
Maandag dan zien of we retour huis gaan en woensdag terug hierheen als dat kan of dat we een gebied opschuiven. Maar daar is wat lastig voor mij. De groene pistes zitten boven maar retour kan alleen via een nare blauwe raar genoeg daar waar gv vorig jaar zijn knie gekreukeld heeft. Of het stoeltje moet terug kunnen ook maar dat weten we niet.

een groot deel ging echt heel ver boven mijn budget. Hoeslakens van 200 euro en meer zijn zelfs met 50% korting domweg veel te duur 

). ideeen opdoen voor het bus bed, huisnummers, wat boodschappen nodig. En de sneeuwplaten van de camper raken op. Dat alles heeft de rest van de dag gekost
Gisteravond vrij laat b12 maakt dat niet beter
te laat is slecht slapen is de dag erop gewoon prut. Te drukke dag ervoor helpt ook niet. Ik ga nu ook pitten
hopelijk morgen beter