ik heb ook een dag toen ik te moe was na de autorit en een dag onderweg skiën alleen 4 km groen gedaan en ben daarna gestopt. Ik kon niet meer zakken in mn knieen door de vermoeidheid. Dan heb je wel wat gedaan maar niet je grenzen gebroken. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb ook een dag toen ik te moe was na de autorit en een dag onderweg skiën alleen 4 km groen gedaan en ben daarna gestopt. Ik kon niet meer zakken in mn knieen door de vermoeidheid. Dan heb je wel wat gedaan maar niet je grenzen gebroken.
en inderdaad: ik loop me zorgen te maken over waar ik geen controle over heb. En daarbij: Het gaat hoe dan ook leuk worden.

Veel plezier verder deze week! Soepblik schreef:Vandaag ski ik even niet. Ongelofelijk vermoeid wakker geworden + eigenlijk nog slechtere sneeuwcondities dan gisteren. Ik baal echt, maar ik ben helemaal kapot. Beter dan nu even een dagje rust en dan morgen weer ertegenaan.
Een gelukje: in val d'isere kan je per dag aangeven hoeveel en of je gaat skieen. Je hoeft dus niet in één keer een skipas voor een hele week te kopen. Scheelt dus weer 78 euro.

vandaar dat ik daar steeds onderuit ging. In Zell am Zee is er ook een blauwe die de leraren minstens rood noemen scheef, steil en erg pittig