Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Wauw wat gaaf Eilleen!!
eilleen333 schreef:Blacky94 schreef:ETA is echt met 5 minuten geregeld![]()
Vet gaaf wel, gefeliciteerd! Wat voor cursus is het?
12 dagen clinics volgens de methode van Chris Irwin. Ga al jaren naar de clinics, dus heb wel een mooie basis. Dit is een uitgelezen kans om even te bootcampen en grote stappen te maken.
Emmaa_ schreef:Als jij denkt dat je voor 3-4 weken genoeg hebt aan 1000 euro dan is dat prima toch? Ik heb uiteindelijk nog geen 800 euro uitgegeven incl verblijf, maar dat was voor een week
Cowgirl83 schreef:Hallo, ik kom ook even binnenvallen. Wij zouden graag met ons drietjes (man, ikzelf en dochter van tegen dan 5 jaar) een drietal weken door Canada reizen. We willen starten in Vancouver, en dan de natuur in, Vancouver Island, Banf, Jasper, Lake Louise, de Rockies, ... Ik heb een heel stuk teruggelezen, en geloof dat er iemand was die met kinderen naar Canada gereisd was. Die ervaringen lees ik natuurlijk graag!
Bij de mensen die in deze omgeving geweest zijn, wat zou de voorkeur hebben, camper huren of gewone auto huren en in motels/hotels overnachten? We zouden uit financieel oogpunt het echte hoogseizoen willen vermijden, en dus eerder in mei of september gaan. Wat zou de beste periode zijn? We hopen natuurlijk zo veel mogelijk wildlife te zien, orka's en beren staan zeker op het verlanglijstje.
Alle praktische tips zijn welkom!