Had niet verwacht dat het zo nat zou zijn daar. Er vallen wel buien, maar vindt het niet dramatisch nat (woon hemlesbreed er 5,5 km van af). Dat is dus echt pech met de plaats.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chubby schreef:Vlonders scheelt vast!
Weet iemand of een kleed zoals dit op de kale bodem kan, of leg ik hier nog een (ademend) grondzeil onder in de voortent?
https://www.obelink.nl/obelink-patio-rv ... 3511=10982

Het is (voorlopig) ook maar voor een paar dagen, maar net als wij wat willen regelen.
Barramundi schreef:Wauw wat een avontuur BK!! Ben benieuwd naar foto’s!!
Vooral ook van jullie set up aangezien dat heel minimaal zal zijn als je alles met je mee draagt. Hoe doe je dat met eten enzo? Neem je dat ook mee in die rugzak? Zoveel vragen

)... als het maar flink calorieën heeft 
culaccino schreef:Gaaf, black_kelpie! Ik ben ook benieuwd naar jullie tent en hoe je dit doet met water en eten. Ooit ga ik ook zoiets doen. Heel gaaf plan! Goeie reis en heel veel plezier!
Wij wilden dit ook al heel lang. Een paar jaar geleden hebben we 3 dagen op de Hardangervidda in Noorwegen gelopen met tent, toen wisten we wel zeker dat we deze tocht een keer wilden gaan doen. Het jaar daarna kampte ik met rugproblemen en vorig jaar was het sowieso geen optie (en ook nog steeds die rug). Maar nu is het dan eindelijk zover
Ik zou geloof ik op de eerste dag alles opetenCitaat:Gelukkig wordt de rugzak elke dag lichter omdat je behoorlijk wat eet