Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nadia_ schreef:Moet je wel overal lopend naar toe of een vermogen betalen aan taxi's want die hanteren een veel hoger tarief. Ov doet in heel Engeland niets op eerste kerstdag.
Kan best zijn dat er attracties op loopafstand liggen, maar zorg ervoor dat je dat even x2 doet. Jezelf met zere voeten terug naar je hotel slepen is niet grappig, been there done that
Duurt niet gek veel langer dan het vliegtuig (als je naar schiphol gaan, beveiliging, wachten etc allemaal meerekent) en je stapt midden in Londen uit. Als je met het vliegtuig gaat, duurt het zeker nog een uur voordat je vanaf het vliegveld in de stad bent Foaly schreef:Ik kreeg via PB in elk geval de tip om Westminster in de gaten te houden/te vermijden. Dat leek mij ook de meest voor de hand liggende plek om te gaan protesteren, dus daar gaan we maar met een grote boog omheen
op luton en wij zijn met zo national bus? Naar het centrum gereden (ik had ze erbij geboekt, echter bij Expedia kregen we geen bustijden wat dus problemen gaf met terugrijden, er stond dus geen tijd op ons kaartje). Heen 40 min over gedaan, dus best te doen. We waren rond 11u op ons hotel, dus hadden nog een halve dag wat we konden gebruiken.