Sterkte karuna, niet leuk!
Wat heerlijk Eileen, ziet er super uit.
Wij zijn gisteren naar Lermoos geweest. Heerlijke pistes en super rustig. Het was wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fee_ schreef:Wat een heerlijke plaatjes komen er voorbij
Ik ga ieder jaar met mijn ouders en broer naar Gerlos, al heel mijn leven lang. Tweede thuis, heerlijk! Sinds twee jaar gaat mijn 5 jarige dochter ook mee en wij kunnen niet meer wachten. Helaas moeten we nu wel weer in de voorjaarsvakantie, dus zal helaas wel lekker druk zijn, maar ach.
Ik hoop wel dat ik wat kan doen (snowboarden). Een paar maanden geleden is er een hersenaandoening geconstateerd en sinds die tijd lukt alles wat ik zou willen niet altijd meer. Maar hopelijk voel ik mij dan goed genoeg om toch lekker te kunnen snowboarden
Ik heb laatst nieuwe snowboard laarzen gekocht, want vorig jaar had ik zo’n pijn in mijn voeten. Hopelijk doen deze het beter. Ook een nieuwe jas (volcom). Nu alleen nog een broek. Meestal wijk ik ook uit naar de mannen modellen.
Fee_ schreef:Dikte van de kleding zegt ook niet altijd wat natuurlijk. Gaat meer om de inhoud. Misschien wollen onderkleding? Heb je verder wel goede wanten/handschoenen en een col/sjaal?
Als ik koude handen en een koude nek heb, heb ik het helemaal koud dus dat scheelt bij mij altijd wel.