Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faline schreef:Geen idee of er iemand hier ervaring mee heeft, maar 4G/3G netwerk, Verizon of AT&T? T-mobile zou evt ook nog kunnen, maar wil wel de best mogelijke dekking. Volgens de kaartjes is dat Verizon...
Wil een prepaid plan icm een mobile hotspot om onderweg zo nu en dan online te kunnen zijn. (Eigenlijk alleen voor wat foto's en updates te plaatsen en mailtjes te versturen. Niks ingewikkelds dus)
Lara_ schreef:Faline schreef:Geen idee of er iemand hier ervaring mee heeft, maar 4G/3G netwerk, Verizon of AT&T? T-mobile zou evt ook nog kunnen, maar wil wel de best mogelijke dekking. Volgens de kaartjes is dat Verizon...
Wil een prepaid plan icm een mobile hotspot om onderweg zo nu en dan online te kunnen zijn. (Eigenlijk alleen voor wat foto's en updates te plaatsen en mailtjes te versturen. Niks ingewikkelds dus)
Tmobile was voor mij goedkoper en kon mij meer bieden. Verizon had toen de tijd geen LTE internet (alleen 3G) voor een prepaid plan met internet voor een iphone (dat is 9 maanden geleden). Mogelijk hebben ze dit inmiddels wel, dan zou ik voor Verizon kiezen.