Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik was net verwilderd bezig met het uploaden van een charmante pasfoto
een document kon digitaal gelukkig maar was even een klusje datzorgvuldig te doen. Ik nog ietwat geagiteerd door de belastingdienst gedoetjes vandaag. Verwildere blik, chaotisch gedrag. Kortom ik was in een iets andere staat als normaal
hij zag er de humor wel van in trouwens.
andere buurman gevraagd hier stond toch een brievenbus. Ja hoezo. Kijkt verbaasd en heeee hij staat er niet meer
Oftewel ik hoop morgen de postbode te kunnen vangen en vragen naar de verdwenen bus. Hij stond zo handig naast de vuilcontainers.
Niks aan te doen dan luieren veel slapen en bord en agenda leegvegen waar kan.
Feit dat ik in twee keer hierheen kan komen zit er al ietsje verbetering in. Al krijg ik daarna dan weer een pok met een grote hamer.
3 keer dit keer. Twee bekenden en een voor mij nieuwe meneer wiens auto rare geluiden maakte.

daarna twee opgenomen afleveringen below deck. En nu een begin maken aan een stukje frankrijk met ontspannen muziek op de achtergrond en het rustgevende geluid van de pelletkache. Bizar wel in t shirt.
de temperatuur is wat lastig te temmen maar het is nog net te vroeg om hem uit te zetten.
Geen energie voor een wandeling maar het is te fijn buiten om binnen te blijven. Een paar kleine klusjes gedaan. Een haakje gemonteerd. Een bak van water gaatjes voorzien en de druif voor weer vastgezet. Nu even de pootjes hoog achterin de tuin. Overal hoor je mensen keuvelen of spelen buiten
En goed dat je het te voet gedaan hebt.