We waren stiekem heel benieuwd naar folie douce
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik ben wel een erg actieve skier 
en broeken hebben een geweldige pasvorm! Ik ga mij echt geen merk ontzeggen dat ik mooi vind en goed zit, puur en alleen omdat ik niet geluk heb dat ik niet in wintersport familie geboren ben en dit pas mijn eerste seizoen is 
Dan voel ik me een stoere chick en ik vind met snowboarden zo'n aansluitend pak echt niet lekker zitten. En zo heeft iedereen z'n voorkeur.
. Laatste keer zat ik in Meribel. Daar is de sfeer weer totaal anders dan in Valtho. Hebben daar wel een chique tenten gezeten maar dat was wel gewoon gezellig en ik heb me goed vermaakt met typetjes kijken. Als je van Oostenrijkse après ski houdt moet je natuurlijk gewoon naar Oostenrijk

capopjekop schreef:Je moet ook vooral dragen wat je mooi vindt en waar je je prettig in voelt. Ik heb even gegoogled maar ik vindt die kleding heel lelijk en zou daar nooit 500+ euro voor over hebben. Maar ik koop meestal mannenbroeken, omdat die tenminste lekker baggy zittenDan voel ik me een stoere chick en ik vind met snowboarden zo'n aansluitend pak echt niet lekker zitten. En zo heeft iedereen z'n voorkeur.
dan wil ik echt niet te strak gekleed zijn! Overigens heb ik van GB ook niet die heel poofy of fashion jassen, maar mooie getailleerde jassen
de broeken pas ik niet in met mn kont
capopjekop schreef:Je moet ook vooral dragen wat je mooi vindt en waar je je prettig in voelt. Ik heb even gegoogled maar ik vindt die kleding heel lelijk en zou daar nooit 500+ euro voor over hebben. Maar ik koop meestal mannenbroeken, omdat die tenminste lekker baggy zittenDan voel ik me een stoere chick en ik vind met snowboarden zo'n aansluitend pak echt niet lekker zitten. En zo heeft iedereen z'n voorkeur.

voor ons hoeft dat niet weer, maar als je van die ambiance houdt en vooral lekker wilt feesten dan is het uiteraard fantastisch. 3 vallees is ook een prachtig gebied waar je alle kanten mee op kan maar ik zou dan net een ander dorpje als basis uit kiezen.
zoveel zin in! verootjoo schreef:Die zie je in Oostenrijk toch ook![]()
Heb het idee dat je die overal tegenkomt.
Apres ski is in Oostenrijk idd echt anders dan in Frankrijk.

Dat ziet er heerlijk uit!
oh mooi
slaapplek vinden was wat lastig omdat hij door omstandigheden 3 1/2 uur later aankwam dan de bedoeling was. En eigenlijk alles al dicht en leeg en weg.
Maar gelukkig was nog iemand bij de receptie bij een appartement verhuur echt op de piste. Hij heeft dus nu een appartement voor de komende dagen gewoon als ie over z'n balkon heel stap staat ie in de sneeuw op 100 m nog niet eens van de lift af. De geluksvogel.
En die zijn erg netjes de prijzen. € 400 voor een midweek voor een groot appartement.