kan het helaas niet vinden. had graag alvast willen weten wat de vluchttijden zouden zijn.
New-Forest
Geplaatst: 30-03-09 11:41
Ik wil graag dit jaar samen met mijn vriend voor het eerst op vakantie naar Tunesie.
En hier zitten dus alle Tunesie kenners, komt dat goed uit. Ik wil namelijk graag naar Sousse of naar Port El Kantaoui. En het liefst een 4 sterren hotel, all inclusive. Een beetje lekker groot zwembad en direct aan het strand zou fijn zijn
maar volgens mij heb je nog zat andere goede hotels succes met uitzoeken en laat hier ff weten wat het geworden is
M_aaike
Geplaatst: 31-03-09 12:04
Ik ga in mei en juli (Over 5 weekjes zit ik er dus al!! )weer naar Karthago el ksar! ben er vorig jaar juli ook geweest en het is echt PERFECT daar! Aan het strand, all in clusive en goede animatie!
Riadh Palms lijkt me wel wat. Iemand daar geweest?
M_aaike
Geplaatst: 31-03-09 12:51
daar hoor je erg goede reacties over inderdaad, ben er zelf in juli even binnengelopen, er zaten daar toevallig kennissen van ons! Maar ziet er allemaa mooi uit hoor! Voor ons was het minpuntje dat wél veel nederlanders op af kwamen! dat is juist niet onze bedoeling van vakanties, dus daarom zijn wij naar karthago gegaan. (wat achteraf, (voor ons) de perfecte keuze was! )
net weer terus uit tunesië. echt een super vakantie gehad. een aanrader is de 2daagse excursie naar het zuiden. geboekt bij sunweb. geweldige gids gehad!!
je gaat naar het zuiden van tunesië. je komt door heel veel plaatsjes heen. enkele plekken stop je om wat te drinken. je gaat op bezoek bij een berber volk, zonsondergang vanaf een drommedaris, zonsopgang op het zoutmeer. overnachting in een zeer goed hotel. jeepsafari door de woestijn. oases.alle eten zit er bij in (lunch is daar ook warm eten, dus 3 gangen). drankjes moet je zelf betalen. eigenlijk te veel om op te noemen. je mot het zelf ervaren. wij hebben in 2 dagen 1160km gereden. maar was echt de moeite waard.