Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben gister een vlucht gevonden voor 450 euro p.p
Gewoon toerist class ipv club (wat we afgelopen zomer hebben gevlogen) maar wel bijna 1000 euro goedkoper. Als ik daar 1000 euro kan uitgeven vind ik het prima
Daar ben ik ook heen gereden afgelopen zomer. Mijn familie woont in Calgary en ik mocht hun auto lenen. Ouders, vriend en tante in de auto gestopt en op pad. Blijft een makkelijke weg om te rijden, gewoon 3 uur rechtdoor

carola schreef:Jeetje, ik kom dit topic nu pas toevallig tegen!
Ik ben vorig jaar 4 maanden in Canada geweest. Oa victoria, vancouver, Banff, Lake Louise, Calgary en ruime omgeving, Montreal, enz.. Geweldig land! In Calgary heb ik 3 maanden gezeten en voor mijn werk daar enorm veel met de auto gereden, mn. richting Olds / Didsbury enzo. Sinds ik weer terug ben in NL denk ik elke dag aan dat land, wat geweldig! Canada heeft echt m'n hart gestolen!
De weg van Calgary naar het noorden heb ik tig keer gezien en Balance, ik ben jaloers!
balance schreef:Ja, klopt. He, jammer, dan hadden we kunnen meeten. Die goedkope vluchten probeer ik ook te bemachtigen maar lukt niet altijd, LOL. Wel een beetje comfortabel? Ik vind het 3x niks als je zo lang opgevouwen moet zitten.

Wij hebben de laatste keren BC gevlogen met KLM, heerlijk! 
carola schreef:Jeetje, ik kom dit topic nu pas toevallig tegen!
Ik ben vorig jaar 4 maanden in Canada geweest. Oa victoria, vancouver, Banff, Lake Louise, Calgary en ruime omgeving, Montreal, enz.. Geweldig land! In Calgary heb ik 3 maanden gezeten en voor mijn werk daar enorm veel met de auto gereden, mn. richting Olds / Didsbury enzo. Sinds ik weer terug ben in NL denk ik elke dag aan dat land, wat geweldig! Canada heeft echt m'n hart gestolen!
De weg van Calgary naar het noorden heb ik tig keer gezien en Balance, ik ben jaloers!
) naar Canada onze ex-buurtjes opzoeken. Ze wonen in west-Canada. Ons ex-buurmeisje woont in Calgary geloof ik en de andere buren die ook naar Canada zijn verhuist 300km verderop ofzo vlakbij de Rocky Mountains. Heb er zoveel zin in.
Heb nog geen ticket geboekt maar we willen het liefst 3 week ofzo.Loose schreef:Weet iemand trouwens iets waar je goedkope tickets kan boeken?

kimmie1018 schreef:hoi allemaal.
ik ben deze zomervakantie 2 weken naar canada geweest. naar de horse creek ranch van siebe brouwer ( zag ik ook al voorbij komen hierzo) hebben er echt een geweldige tijd gehad en wat een super mooi lang. zijn ook nog naar de edmonton mall geweest, echt niet normaal meer. kijk voor foto's maar op mijn hyves: http://www.kimmie1018.hyves.nl
groetjes