Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carola schreef:Jeetje, ik kom dit topic nu pas toevallig tegen!
Ik ben vorig jaar 4 maanden in Canada geweest. Oa victoria, vancouver, Banff, Lake Louise, Calgary en ruime omgeving, Montreal, enz.. Geweldig land! In Calgary heb ik 3 maanden gezeten en voor mijn werk daar enorm veel met de auto gereden, mn. richting Olds / Didsbury enzo. Sinds ik weer terug ben in NL denk ik elke dag aan dat land, wat geweldig! Canada heeft echt m'n hart gestolen!
De weg van Calgary naar het noorden heb ik tig keer gezien en Balance, ik ben jaloers!
balance schreef:Ja, klopt. He, jammer, dan hadden we kunnen meeten. Die goedkope vluchten probeer ik ook te bemachtigen maar lukt niet altijd, LOL. Wel een beetje comfortabel? Ik vind het 3x niks als je zo lang opgevouwen moet zitten.
carola schreef:Jeetje, ik kom dit topic nu pas toevallig tegen!
Ik ben vorig jaar 4 maanden in Canada geweest. Oa victoria, vancouver, Banff, Lake Louise, Calgary en ruime omgeving, Montreal, enz.. Geweldig land! In Calgary heb ik 3 maanden gezeten en voor mijn werk daar enorm veel met de auto gereden, mn. richting Olds / Didsbury enzo. Sinds ik weer terug ben in NL denk ik elke dag aan dat land, wat geweldig! Canada heeft echt m'n hart gestolen!
De weg van Calgary naar het noorden heb ik tig keer gezien en Balance, ik ben jaloers!
Loose schreef:Weet iemand trouwens iets waar je goedkope tickets kan boeken?
kimmie1018 schreef:hoi allemaal.
ik ben deze zomervakantie 2 weken naar canada geweest. naar de horse creek ranch van siebe brouwer ( zag ik ook al voorbij komen hierzo) hebben er echt een geweldige tijd gehad en wat een super mooi lang. zijn ook nog naar de edmonton mall geweest, echt niet normaal meer. kijk voor foto's maar op mijn hyves: http://www.kimmie1018.hyves.nl
groetjes