en een video
http://s2.photobucket.com/albums/y37/Na ... 1168271719
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoaC schreef:Ik ga dit jaar ook voor het eerst; kijk er niet zo naar uit eerlijk gezegd.
Ben nogal een kou-kleum.
Probeer nog een vriendin mee te krijgen zodat we samen kunnen sleeen (aangezien skieen en boarden vast niet gaat lukken), maar die weet niet of ze vrij kan krijgen....zucht.
Stacey schreef:
Ik ben ook een mega koukleum en vond het vorig jaar (winter '05) dan ook verschrikkelijk. Met temperaturen van rond de -20 graden, loop je niet graag buiten, laat staan met volle snelheid een bergje af boarden...
Dit jaar was het rond de +5 en echt ideaal voor mij. Zonnetje op je bol, muts af en gaan met die banaan! Dat zijn pas temperaturen!!
NoaC schreef:Stacey schreef:
Ik ben ook een mega koukleum en vond het vorig jaar (winter '05) dan ook verschrikkelijk. Met temperaturen van rond de -20 graden, loop je niet graag buiten, laat staan met volle snelheid een bergje af boarden...
Dit jaar was het rond de +5 en echt ideaal voor mij. Zonnetje op je bol, muts af en gaan met die banaan! Dat zijn pas temperaturen!!
Dan lijkt het me inderdaad ook nog wel wat!
Maar iedereen roept dat wintersport niet koud is....nee nee; waar komt die sneeuw dan vandaan?
minnie_muis schreef:Ik heb thermobroek dan skibroek. boven heb ik thermoshirt en dan fleecetrui en dan jas. Verder een muts en handschoenen en een bril
nicole0180 schreef:ik ben net trug uit Gerlos was echt super !! super mooi weer gehad en lekker kunnen skien ... laatste 2 dagen sneeuw gehad .. in feb ga ik weer heen !!
skipperfan schreef:nicole0180 schreef:ik ben net trug uit Gerlos was echt super !! super mooi weer gehad en lekker kunnen skien ... laatste 2 dagen sneeuw gehad .. in feb ga ik weer heen !!
Ik kom ook sinds vorige week terug uit Gerlos en het was idd echt weer super, echt elke dag een strakblauwe hemel en zon, heerlijk.
Ik kan niet wachten totdat het weer december is