Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en is gebouwd als cafe met klein vee en groentekweek. Het gat naast de schouw is bedoeld voor het omhoog en naar beneden takelen van drank dat koel moet blijven. Logisch, en verklaard ook de ietwat aparte indeling en waarom er zo n best groot stuk grond voor de schuur zit, destijds terras en plek om paarden aan te binden. Wel leuk om te weten. 

dat zijn echt het moet is een verplichting dingen voor me. Maar voor ik het doorhad waren er twee uren voorbij en werd ik echt moe.
Maar het hartelijke welkom
een warm bad.
)) opknappen. Zij hebben nu een b en b 25 km verderop maar starten hier opnieuw. En nog een stel dat er nu niet was dat van de zomer gaat beginnen aan een ook al tientallen jaren leegstaand pand gaan opknappen.
Gemeentehuis is afgelopen jaar opgeknapt en nu echt net klaar. Kortom dorpje krijgt weer meer leven. 
Op de houtkachel staat mijn creuset fluitketel water te warmen voor thee. Mijn papa leest een boek aan tafel. 
het was mijn dag niet fysiek zullen we maar zeggen en nu al even weer de dag voor gesloten verklaard na een heerlijke warme douche, ook voor mijn oude dametje is een heel korte dag meer dan voldoende.
Goddank waren de kasten van plastic, maar daar zat een pluislaagje op. En in bakken ondefinieerbare stukjes van geen idee wat.
Goddank is alles verwijderd. Overall kan in de was. Er lagen stukjes houten plaat op de bodem. Geen idee waarom, en waarom in stukjes. Daaronder lijkt een soort leemlaag bodem te zijn, vreemd omdat de kelder plafond stenen/blokken en metselspul is.
om 7.30 stofzuigen. Gelukkig kan het zonder anderen tot last te zijn. Dat is het grote voordeel van je buren een stukje verderop hebben zitten. Het vinyl wordt ergens tussen 9.00 en de middag (geen idee hoe laat hun middag begint) bezorgd als het goed is. Een dikke lap van 7 bij 4 meter, de twee kortere stukjes hadden we zelf al meegenomen,
De twee kleinere lapjes rechts is lastiger met veel hoekjes maar dan zijn het ook smalle stroken.
) kan ik vast op andere plekken gebruiken. In de keukenkast als de vloer gedaan is, onder de eettafel. Als een stukje fatsoenering op een ietwat vage vensterbank misschien wel.
boven de voorheen bank goddank weg.