Berdien schreef:Ja ze zorgen maar dat ze het vergoeden. Ben er zó klaar mee. Nergens informatie, niemand die je helpt. Echt waardeloos.
Hotel etc sowieso, maar ze zorgen maar dat ze de vliegtickets ook vergoeden. Vrijdag ipv dinsdag naar huis is écht niet acceptabel.
Dit gaan ze niet vergoeden hoor. Ze bieden zelf een alternatief en daar maak je geen gebruik van.
Ik vrees je echt aan het kortste eind trekt hiermee. Dit is momenteel helaas het risico van vliegen... als ze geen alternatief bieden is het anders maar dat doen ze wel. Vrienden hebben zelfde probleem gehad met hun en kregen daardoor helemaal niks.
 KLM vlucht naar Schiphol zou 6 minuten vertrokken moeten zijn. Vliegtuig is 45 minuten geleden geland,  maar ze waren letterlijk vergeten een trap neer te zetten en de mensen van de vorige vlucht moesten 30 minuten wachten. Dankzij een wisseling van crew (Piloten staan ook bij de gate, die werden gebeld door de piloten in het vliegtuig), werden medewerkers van Bristol op de hoogte gesteld dat er nog mensen in het vliegtuig zaten  
 
                                                         
 Maar last minute een hotel moeten regelen, alles vol zit en je enorme bedragen neer moet tellen voor vervangende vluchten valt voor mij niet onder vakantiepret