Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Verkoop je ze dan ook voor 200?
leintje_ schreef:Onder het mom van niet geschoten is altijd mis. Is er iemand die het spookslot boek heeft besteld en in de gelegenheid is om mijn bestelling ook op te halen en naar mij op te sturen (de verzendkosten zijn dan uiteraard voor mij)? Ik zou het boek graag willen bestellen, maar ik woon in de buurt van Den Helder en heb ook niet op de planning staan om dit jaar nog naar de Efteling te gaan.
dalena schreef:leintje_ schreef:Onder het mom van niet geschoten is altijd mis. Is er iemand die het spookslot boek heeft besteld en in de gelegenheid is om mijn bestelling ook op te halen en naar mij op te sturen (de verzendkosten zijn dan uiteraard voor mij)? Ik zou het boek graag willen bestellen, maar ik woon in de buurt van Den Helder en heb ook niet op de planning staan om dit jaar nog naar de Efteling te gaan.
Ik heb niet besteld maar heb abonnement en ga regelmatigWil het best voor je meenemen!
caro29 schreef:Ik ga over 2 weken naar de Efteling. Ben er toen ik jong was wel geweest maar kan mij niet veel van herinneren. Mijn zoontje van 5 gaat mee en die zit al veel in de app te kijken waar hij heen wilt. Ik ga op een dinsdag laagseizoen. Ben benieuwd.
Danique_G schreef:![]()
Toch nog een lach op m’n gezicht ondanks dat m’n favoriete attractie weg is