Wij zijn zaterdag in kappl gearriveerd & gisteren de eerste dag geskied. Weinig sneeuw hier. Pistes bleven bovenin opzich oké (niks bijzonders), maar eind Vd middag toch wel veel hopen en wat papsneeuw. De laatste afdaling zijn er maar een paar van ons naar beneden geskied, wij hebben de gondel gepakt. Gelukkig maar, want dat bleek meer overleven dan skiën
ik hoop dat het snel (hard en veel!!) gaat sneeuwen..
Nu nog hopen op mooi weer volgende week, en dan hebben we een topverblijf!

ligt nu bijna 2 meter sneeuw,
Wij gaan vrijdag weg; zoveel zin in! Iemand hier ook in de buurt van La Rosiere (Frankrijk) geweest?
) Helaas niet zonder botbreuken terug gekomen, mijn neefje heeft bij het boarden een dubbele pols breuk opgelopen. Hij durfde niet meer te snowboarden dus is ie maar met zn hand omhoog gaan skieën. Dus als iemand een snowboarder in een shirtje en een skieër in snowboardhouding tegen zijn gekomen...

probleem. Uiteindelijk een karpervishengelzak gekocht. Moet er even een extra sluiting touwtje bijmaken zodatik hem kan dubbelvouwen/korter maken als skis erin zitten, zitten wel heel handig extra opberg zakken op. En mijn medereisgenoot had een schoenen zak nodig. Ook die waren al op maar een skeelerzak voldoet ook, beter eigenlijk omdat er wat luchtgaten inzitten. 

was er voor het weekend 2,85 cm sneeuw nu ligt er 3,40.