Zwarte Cross 2015!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GerenGer

Re: Zwarte Cross 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 11:20

Heeft iemand Afterpartees op de Zwarte Cross gezien? :D

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:57

Volgend jaart ga ik weer tjees wat was het gaaf

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:50

haffylover schreef:

Hier idem, de sfeer was perfect. Ik neem dan wel zonnebrand mee, ik ben nogal verbrand en elke beweging doet pijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:54

Wij hebben ook een topweekend gehad, de sfeer was echt super. Alleen door het weer zijn we eerder afgehaakt helaas. De kou en nattigheid is gewoon vermoeiend :P

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:06

Ik heb een super dag gehad gisteren! Waren er rond 12 uur en 10 uur weer met de bus terug.. De sfeer was super en de mensen waarmee ik daar heen ging en de rest van hun groep die daar al waren waren super gezellig! En mijn schoenen zijn nog bijna helemaal wit! Hahah

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:11

Ik vond het zaterdag ook geweldig.
Ga proberen om volgend jaar weer te gaan. Was nu alleen met een vriendin, maar we willen volgend jaar onze mannen wel meenemen :)

Het was zo gezellig en een super sfeer!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:21

Vriendin wil volgend jaar graag met de auto en ik met de jongens het hele weekend haha.. ik was met een goede vriendin, haar vriend en een jongen uit haar vriendengroep. De rest van de jongens uit hun vriendengroep was daar al en met 1 van die jongens heb ik wat dus die zagen we daar :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 12:08

Wij willen volgend jaar ook het hele weekend en mee doen met de brommerklasse haha. Moeten alleen nog meer mensen van de vriendengroep meezien te krijgen dan haha.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:16

Toch wel jammer dat t alweer voorbij is! Al is het voor de portemonnee wel beter haha

Ons tentje was droog en stond nog, hebben tijdens de storm er heerlijk in liggen slapen. Verder eigenlijk ook geen last gehad van de modder, zijn die klompen toch wel fijn :)

Volgend jaar weer!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:04

Het was in een woord, GEWELDIG *\o/* _/-\o_

Oké die storm van een zaterdag was wat minder, niet veel van meegekregen eigenlijk lekker staan dansen en na wat appjes hier vliegen tenten toch maar gaan kijken..
Hij stond nog maar was wel nat van binnen, dus plan de campagne gemaakt en de droge spullen meegenomen naar de auto en daar een bedje gemaakt voor de nacht. (flink wat drankjes en dansjes dan ben je zo moe dat je toch alleen maar kunt slapen :+ )
We hoorden pas later van de Roemaat loods maar dit ging eigenlijk best.
Daarna snel naar de dansvloer om op te drogen en volledig los te gaan :j

Zondag {:} flink verbrand ook en 's avonds weer regen, ach hoort bij ZC! :j

Say yes to apartigheid tot volgend jaar *\o/*

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:26

Half 4 vanmiddag thuis gekomen met het jaarlijkse uieten op de camping in de buurt.
Man man man wat een weekend weer! Stonden op een mooie plek met de caravan. Vlak bij t badhuus, wc en de trap naar t terein. Goed vermaakt, een boel biertjes gehad en weinig slaap :p
Ik zeg ook, volgend jaar weer!

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:01

Domi_94 schreef:
haffylover schreef:

Hier idem, de sfeer was perfect. Ik neem dan wel zonnebrand mee, ik ben nogal verbrand en elke beweging doet pijn :+

Geen last van gehad zaterdag :P maar volgrnd jaar een heel weekend. Misschien om met een x aantal bokkers bij elkaar te stallen kwa tenten

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:34

Ik heb me ook fantastisch vermaakt! Ben wel heel blij dat ik weer thuis ben, ik heb echt blaren, niet gewoon. Had te grote sokken in mijn werklaarzen := Niet fijn!

Gisteren vond ik echt de meest geweldige dag. Enige jammere was dat er een kerel met het crossen op me in reed :') Hele dikke blauwe knie en elleboog, ponykont kapot. Maar goed, hij ging op zijn bek en ik niet *\o/* ronde erna stond hij langs de kant, volgens mij was zijn ketting er af gevlogen.

Kan niet wachten tot volgend jaar, dan doe ik weer mee :).
Oh, dit was ik trouwens :D

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:42

Heeee wij hebben jou gezien, ik vond je brommer echt fantastisch :oo
Heb je ook nog een stukje op film volgens mij haha

Wij gaan volgend jaar ook zeker weer! *\o/*

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:48

x_Rebecca schreef:
Ik heb me ook fantastisch vermaakt! Ben wel heel blij dat ik weer thuis ben, ik heb echt blaren, niet gewoon. Had te grote sokken in mijn werklaarzen := Niet fijn!

Gisteren vond ik echt de meest geweldige dag. Enige jammere was dat er een kerel met het crossen op me in reed :') Hele dikke blauwe knie en elleboog, ponykont kapot. Maar goed, hij ging op zijn bek en ik niet *\o/* ronde erna stond hij langs de kant, volgens mij was zijn ketting er af gevlogen.

[ Afbeelding ]

Ik heb je ook gezien! Heb zo om jou moeten lachen echt super leuk gemaakt!! Haha

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:37

x_Rebecca schreef:

[ Afbeelding ]

Jaa wij hebben jou voorbij zien komen. En we hebben jou aanrijding gezien, wij stonden vlak voor de hoek te kijken.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:22

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:57

Zooo ik ben ook weer in het land der levenden. Wat was het weer mooi ! Prachtige creaties voorbij zien komen op de cross. Genoten in het Nozemdome, bij het kampvuur, van the Fragment, in de megatent, op de camping. Afijn, het was weer prachtig.
Zaterdag tijdens de storm zaten we in de caravan. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe liefde (die ook al 10 jaar ongeveer naar de ZC toe wilde..) en eigenlijk had ik gezegd dat ik niet wilde dat ie mee ging.. Wilde gewoon nog even een weekendje met mijn vrienden en dacht dat zij het misschien ook niet zo leuk zouden vinden. Fout gedacht. We stapten in de auto donderdagochtend en ik vertelde over m'n nieuwe vlam, zeiden ze meteen : Waarom heb je 'm niet mee genomen dan ? Nu kunnen we 'm niet testen :') Afijn, puntje bij paaltje is hij vrijdagavond aangekomen <3 Klikte onwijs goed ! Dus, terug naar het caravan verhaal. Zaterdag waren mijn vrienden om een uurtje of 2 richting tent gegaan om een trui te halen (tukje te doen :z ), vriendje en ik bleven bij de cross kijken en zijn om een uur of 3/4 richting caravans gelopen. Er stonden wat gasten die hij kende met een caravan. Tijdens de storm dus prima in die caravan gezeten ! Gefilmd door omroep Gelderland terwijl we keihard zaten te zingen _O- Toch naar de Fragment wezen kijken in de megatent, wat een drukte.. Daarna onder zo'n tent gestaan buiten de megatent, bij die vreettentjes. Was nogal druk, ik stond op een tafel met nog 1 en de rest stond d'r ook vlakbij.. Even een verzameling Zeeuwse dialect liedjes ten gehore gebracht _O-
Flogging Molly heb ik wel gemist. Zaterdagavond om 22.00 ging ik even liggen want ik voelde me echt verschrikkelijk slecht.. Wekker niet gehoord |( |o
De tentjes waren trouwens ook echt prut ! Zo lek als een mandje, 't water (alcohol) liep van de binnenkant door al 't vocht wat we 's nachts uitstootten.. Wat een ramp !

http://www.omroepgelderland.nl/tv/progr ... /206763936
Hier op 3.42 ongeveer en op 4.02.. Afijn een berg 'gezang'.. Ik ben dus 't enige meisje in die caravan.
We waren wel echt blij dat we daar even in zaten hoor.. We hebben wat weg zien waaien daar, 't was ook wel enorm aan 't spoken !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:59

Wij hebben ook Flogging Molly gemist, daar baalde ik wel van. Mja we waren bekaf van al tgedoe met t weer.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 14:59

Joolien schreef:
Wij hebben ook Flogging Molly gemist, daar baalde ik wel van. Mja we waren bekaf van al tgedoe met t weer.

Die heb ik wel gezien eventjes. Niet mijn muziek maar wel fijn sfeertje.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:14

Flogging Molly was goed *D

Stonden onwijs vooraan dus was voor mij iets minder prettig, kan niet zo goed tegen de drukte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:14

gribaldi schreef:
Flogging Molly was goed *D

Stonden onwijs vooraan dus was voor mij iets minder prettig, kan niet zo goed tegen de drukte :')

Lekker hossen _O- Ik ben al een keer naar een concert geweest, was ook zo'n feestje :D :))

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:22

Haha ja precies, meer gooien met elkaar :+

Ze zijn verder toch niet in Nederland geweest ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:25

gribaldi schreef:
Haha ja precies, meer gooien met elkaar :+

Ze zijn verder toch niet in Nederland geweest ?

Idd, ik hou er metal wel van, behalve als er ook nog gecrowsurfd wordt dat vind ik echt niet koel. Van die vallende mensen op je hoofd :')

Ze zijn 3 jaar terug in NL gweest. Weet niet of ze in de tussentijd ook nog zijn geweest.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:30

Haha heb ik nu niet gezien wel ronddraaiende mensen ik werd gelukkig af en toe vast gepakt zodat ik niet werd meegesleurd, nee dat is niks voor mij werd er chago van :')
Volgende keer van een afstandje genieten is beter voor mij :P

Wil nog wel een keer naar een concert van hun, melodie was goed ;)