Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Domi_94 schreef:haffylover schreef:Volgend jaart ga ik weer tjees wat was het gaaf
Hier idem, de sfeer was perfect. Ik neem dan wel zonnebrand mee, ik ben nogal verbrand en elke beweging doet pijn
x_Rebecca schreef:Ik heb me ook fantastisch vermaakt! Ben wel heel blij dat ik weer thuis ben, ik heb echt blaren, niet gewoon. Had te grote sokken in mijn werklaarzenNiet fijn!
Gisteren vond ik echt de meest geweldige dag. Enige jammere was dat er een kerel met het crossen op me in reedHele dikke blauwe knie en elleboog, ponykont kapot. Maar goed, hij ging op zijn bek en ik niet
ronde erna stond hij langs de kant, volgens mij was zijn ketting er af gevlogen.
Kan niet wachten tot volgend jaar, dan doe ik weer mee.
Oh, dit was ik trouwens
[ Afbeelding ]
x_Rebecca schreef:Ik heb me ook fantastisch vermaakt! Ben wel heel blij dat ik weer thuis ben, ik heb echt blaren, niet gewoon. Had te grote sokken in mijn werklaarzenNiet fijn!
Gisteren vond ik echt de meest geweldige dag. Enige jammere was dat er een kerel met het crossen op me in reedHele dikke blauwe knie en elleboog, ponykont kapot. Maar goed, hij ging op zijn bek en ik niet
ronde erna stond hij langs de kant, volgens mij was zijn ketting er af gevlogen.
Kan niet wachten tot volgend jaar, dan doe ik weer mee.
Oh, dit was ik trouwens
[ Afbeelding ]
gribaldi schreef:Haha ja precies, meer gooien met elkaar
Ze zijn verder toch niet in Nederland geweest ?