Die tweede heeft ook wel mooie lichtinval door veel ramen!
Ik ben vorige week in Londen geweest en heb ook een gesprekje gehad met een mogelijke nieuwe werkgever

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Dank jullie, nee dat is het hele eieren eten op dit moment. Iedereen zit overal midden in. Ik ga even kijken morgen of er een betaalbaar hostel is ofzo voor 3 weekjes.
Careano schreef:Fijn dat er goede dingen in het vooruitzicht zijn Molfre! En het ziet er uit als een heel leuk appartement!
Eulogy thanks voor alle tips haha jeetje! Daar ga ik zeker eens goed voor zitten en kijken wat voor route we gaan doen
Weten jullie trouwens hoe het zit met het uitschrijven in Nederland als je in Engeland gaat wonen? Ik hoorde dat als je langer dan 8 maanden ergens woont/werkt buiten Nederland dat je je dan moet uitschrijven?
Eulogy schreef:Dit is vast een hele dome vraag maar moet je adreswijzigingen doorgeven aan de Nederlandse overheid..?
Klinkt als een vervelende situatie maar wat goed dat je nu iets gevonden hebt!Het ziet er goed uit en wat een gaaf uitzicht!
Molfre schreef:http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... buitenland
Daaro, als je buiten NL verhuisd. Omdat ik gewoon graag wil dat belasting papieren bij mij op de mat komen en niet bij het vorige huis als ze weer es bedenken dat ik te veel heb gehad in 2011 ofzo
Voor uitschrijven als je buiten Nederland gaat wonen moet je bij het gemeentehuis zijn, maar dat kan alleen als je in het buitenland gaat werken.