Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0_saskia_0 schreef:Hallo, ik kom even binnenvallen
Ik ben net geslaagd voor mn VWO en ik ga een tussenjaar nemen. Het plan is om eerst zo'n 6 maanden te werken en dan naar Australië te vertrekken om daar te werken en waarschijnlijk ook wat rondreizen. Ik ben dus al een beetje aan het rondkijken voor een baantje, maar nog niet gericht aan het zoeken.
Ik lees hier nu vrolijk mee, leuk om al jullie ervaringen te lezen!
Cindeeh schreef:Gisteravond terug gekomen van vakantie.. dinsdag vertrek ik al richting Polen.
Nu is het een gemengde tijd van mensen bezoeken na onze vakantie en afscheid nemen voor Polen.
En koffers inpakken... drukdrukdruk.
Nagini schreef:Dat ken ik inderdaad.
Ik spreek alleen af met mensen die zelf het initiatief nemen en een datum uitkiezen.
Van mijn terugkomst uit USA tot weer vertrek naar London zijn ongeveer 3 weken. Heb nu al mensen 'ik moet je wel nog zien tussendoor'.
Prima, maar dan moet je niet aankomen met ''en dan kan ik niet, en dan kan ik niet, en dan is mijn agenda vol''. Of me een berichtje sturen wanneer ik net weg ben 'Oh hey, je hebt helemaal niets meer met me afgesproken.' Ja jij weet toch dat ik weg ben.Als je me wilt zien moet je er even moeite voor doen.
Lesson learned van mijn Amerika vertrek.
xLaura schreef:Tof Kim! Ach ja, een keer weinig slaap overleef je ook.