Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen werk ik momenteel in het huis waar de kamp kinderen verblijven en dus niet met de renpaarden
Op zaterdag breng ik samen met een collega de hele dag op het vliegveld door en op zondag maken we met alle kinderen een uitje: shoppen, paardenrennen, naar het strand enz. Op die manier heb ik al best wat van Ierland gezien! Ik mis het rijden en werken met paarden wel een beetje natuurlijk maar sinds kort rij ik 2 x per dag op mijn vrije dag. En hopelijk ga ik over een week of 3 terug naar de stallen!
Heb het erg druk gehad, een aantal complicaties in Nederland, en even me volledig op mijn werk gestort en behalve instagram updates (http://instagram.com/steffanievt) heb ik eigenlijk niet echt de tijd genomen om te updaten. Dus hier een lange update (met foto's, natuurlijk
)
). We zijn ook weer op de renbaan aan de slag, wat heerlijk is dat toch! Geloof dat Hannah (Midori op bokt) het ook flink naar haar zin heeft, al is het wel nog een beetje wennen denk ik!
En heb echt zo genoten van die week! Zo veel gezien! Ben in Wicklow geweest bij Powerscourt tuinen & waterval, echt prachtig, ben meegenomen naar de openingsavond van Pride and Prejudice in het Gate Theatre voor mijn verjaardag (en daarbij ook nog eens met mijn hoofd in twee kranten en op een nieuwsblog beland
) En behalve het prachtige Dublin ook nog een paar waanzinnig schattige plaatsjes in de buurt bezocht (Howth, Mallahide, Swords, Bray)

)

Je huidige baas zal het wel jammer vinden dat je gaat, maar wel mooi dat hij zo eerlijk geweest is ivm het contract.
( ok, ik veronderstel dat hij Iers is
)
Geniet van hem!
Willen van de andere stal uiteraard ook updates zalig topic om te volgen dit
. Leuk dat je een baan hebt waardoor je kunt blijven, natuurlijk weer foto's plaatsen.
zou eigenlijk voor de grap eens een gesprek met onze creepy gardener Pat moeten opnemen
kan hem nu sinds ongeveer een maand of twee pas verstaan! En nog soms niet, dan knik ik maar gewoon en doe alsof ik het verstond
!
Echt niet handig als je geen huis kan huren als je graag in Ierland wil blijven wonen...