Zwarte Cross 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dmuts

Re: Zwarte Cross 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:59

megatent was inderdaad warm, maar wij hebben ons daar gewoon tussen gestopt, stonden netjes vooraan bij bzb, rowenn heze enzo :D was wel druk maar vond het nog wel te overzien, al zou iets rustiger op za en zo niet heel erg zijn.

mooi moment vond ik ook toen iedereen moest wachten omdat alle hekken van festival naar camping dicht waren en de jongens die gewoon vol omgooide en er ff 500 man overheen liep. _O- doe je als beveiliging niks meer aan.

Vond de WC's ook goed te doen

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:05

Daar vond ik niks moois aan. Ik stond ergens vooraan en werd compleet plat gedrukt. En de bewakers stonden met een knuppel voor mn hoofd.

Wat een idioten. Mag hopen dat ze er van geleerd hebben, want daar was echt gewoon niet over nagedacht.
Hoe zorg je dat er ergens vechtpartijen ontstaan zeg? _-:( _-:( _-:(

Vorig jaar was er al een hoop geklaag over Walhalla dat gewoon op de camping moet blijven. Hopelijk is dat volgend jaar wel weer zo.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:15

Skessa_ schreef:
Daar vond ik niks moois aan. Ik stond ergens vooraan en werd compleet plat gedrukt. En de bewakers stonden met een knuppel voor mn hoofd.

Wat een idioten. Mag hopen dat ze er van geleerd hebben, want daar was echt gewoon niet over nagedacht.
Hoe zorg je dat er ergens vechtpartijen ontstaan zeg? _-:( _-:( _-:(

Vorig jaar was er al een hoop geklaag over Walhalla dat gewoon op de camping moet blijven. Hopelijk is dat volgend jaar wel weer zo.

Het gedeelte van Walhalla is de camping en alleen te bereiken met de juiste bandjes.

Van de vechtpartij heb ik niets vernomen. Wel heb ik bizarre dingen gehoord via de porto.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:24

Ja s avonds, overdag niet.
2 jaar terug was het Walhalla gewoon op de camping zelf. Kon je er via het festival terrein niet eens komen.

Weet ook niet of er echt echt een vechtpartij was, weet wel dat iedereen echt zwaar pissed was in die rij. Je lokt het wel uit op deze manier iig.

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:45

Was idd geen vechtpartij. Ook ik stond er tussen. Was wel een geduw en getrek, maar ja daardoor was ik wel sneller op de camping }>

Vond de douchejes schoner dan hier aangegeven werd. De meiden die met mij mee waren zijn zaterdag (net als nog veeeel meer campinggasten) naar het zwembad mee om ook eff lekker te douche.

Volgend jaar gaan gewoon de klompen mee, man man wat een blaren had ik met al die kilometers lopen!

Net even BNN terug gekeken, maar dan zie ik dat ik toch nog wel wat dingen heb gemist!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:54

Welke uitzending is dat geweest, de uitzending van omroep gelderland viel me tegen weinig cross veel geoh en muziek helaas.

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:23

Ik heb even een stom vraagje maar wie weet kunnen jullie me helpen!
Ik ben een groep van 5 jongens tegenkomen die bij/over de grens van België kwamen en waarvan 1 jongen niet zo goed Nederlands kon (ik geloof dat die Russisch was). Waren allemaal gezellig alleen nu weet ik wel de voornamen maar de plaatsnaam of achternaam oid niet en kan ik ze dus niet op facebook vinden ;P Ze sliepen op Grasnapolsky, iemand enig idee?

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:48

karuna schreef:
Welke uitzending is dat geweest, de uitzending van omroep gelderland viel me tegen weinig cross veel geoh en muziek helaas.

moet je via uitzendinggemist.nl kijken, durf niet te zeggen hoe het heten, duurt +/- 54 min

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:06

Nouja er was een vechtpartij door de weinige poorten, daarom hebben ze het dicht gegooid. Dan kan je dit verwachten. Was iig lekker snel weer bij t feestje :')

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:38

Dat herken ik ook wel wat jullie zeggen! Die zaterdagavond, wat een gedoe om door die poorten te komen! Dat ging zondag veeeeeel soepeler.
Ik heb trouwens wel elke keer dat ik gedoucht heb warm water gehad, ook al was het weinig, dat was wel lekker!
Ook ik heb dingen gemist die ik eigenlijk wel wilde zien maar dat kwam meer doordat ik dan ergens anders was waar het ook leuk was _O-
De Megatent ben ik weinig geweest.. BZB had ik eigenlijk ook wel willen zien nu je het zegt _O-
Ik ben zaterdag zelfs van 17.00 tot 23.00 m'n vrienden kwijt geweest en heb me prima vermaakt, me onverwachts aangesloten bij een groepje dat ik niet kende maar tegen kwam op de plek waar ik mijn vrienden voor 't laatst had gezien, geweldig!