Hm, wat maakt het dan zo duur? Wordt onze eerste keer dus, daarom hebben we geen idee.
Maar het kaartje was 75 euro, en de tent 15 euro per persoon. Het eten zal wel prijzig zijn, maar bij de tent kunnen we zelf broodjes smeren. Waar gaan de kosten zoal in zitten?
LindyH
Geplaatst: 20-07-13 17:18
Ten eerste: Bier, om het aan te schaffen Ten tweede: Bier, om het weer kwijt te raken (WC)
En eten mag je niet meenemen volgens mij.
Schoentje
Geplaatst: 20-07-13 17:39
Eten mag je gewoon meenemen, drinken niet. Ik eet dus idd op het terrein, bier drinken, caravan aanschaf + onderhoud, lidmaatschap Harder, campingkaart, caravankaart, de merchandise die ik elk jaar toch weer aanschaf, brandstof van de auto, huren kluisje, etc. Natuurlijk kan ik het goedkoper doen, maar dat is een keuze, ik kijk deze dagen nergens naar
Hm, op die manier. (: Ik drink geen alcohol, maar ik weet niet of frisdrank veel goedkoper gaat zijn.
Wat is Harder? *blond*
Als er leuke dingen te koop zijn vrees ik dat er bij mij ook wel het één en ander aan merchandise doorheen zal gaan, daar had ik nog niet eens aan gedacht..
Ach, de zwarte cross is in ieder geval een stuk betaalbaarder dan Lowlands e.d.
Schoentje
Geplaatst: 20-07-13 17:53
Harder is het ZC blad, waarmee je ook voorrang krijgt op het bestellen van kaartjes, wat nodig is als je met de caravan gaat. Nou kost dat maar €15,- maar je moet het wel tellen. Vooral op de markt verkopen ze erg leuke hebbedingetjes, hoedjes, brillen, etc Maar het de zc is inderdaad wel een stuk goedkoper dan de meeste festivals, ook de consumpties, waren tot nu toe 20ct goedkoper dan op de meeste evenementen. Fris is net zo duur als bier.
Ik was trouwens helemaal vergeten om daarop te reageren, maar heel veel sterkte! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar Praline is mijn verzorgpaard en de eigenaresse zal héél goed voor haar zorgen.
Wat betreft die markt wordt dat nog wat.. Op Appelpop is ook altijd zo'n markt, en daar wil ik altijd véél te veel kopen. Had er nog geen rekening mee gehouden dat dat op de ZC ook zou zijn.
okee, ik kom nu al een aantal jaar op de ZC maar waar zit die markt?
LindyH
Geplaatst: 20-07-13 18:53
Amigo_ schreef:
Wij gaan sowieso Zaterdags heen..
Maar toch ben ik stiekem nog aan het kijken voor campingkaarten en of ik nog iemand zo gek kan krijgen die mee wil/kan
Ik heb er eentje over, dus...
Schoentje
Geplaatst: 20-07-13 18:57
Midden op het festival terrein, die strandjes noemen ze volgens mij de markt. Kraampjes met brillen, gekke shirts, armbandjes, henna tattoos, petjes, etc, die rommel die ik op dat moment altijd geniaal vind en moet , maar waar ik achteraf echt het nut niet van in zie
LindyH, veel beterschap met je paard. En corellaa, jij ook beterschap, hopen dat je op tijd weer fit bent en toch kunt gaan...
Ik dacht dat je juist helemaal geen eten en drinken mee mocht op de camping? Wij laten wat brood en beleg in de auto en eten daar sochtends. Dat scheelt weer dure broodjes
Gister rondje gemaakt om het Zc terrein. Hoofdpodium stond nog niet dus zag niet zo goed waar ie kwam te staan. Kreeg al wel echt kriebels al heb ik dat al toen alleen de paaltjes nog maar in de grond stonden haha.
Wilde dinsdag met paard even naar het bos maar werkelijk bijna alles is afgesloten!
wij nemen niet echt wat mee, ik verheug me nu al heel erg op de pistoletjes met kaas. Thuis eet ik dit nooit, maar daar is dat zo lekker. Agh en het is wel zo duur als dat je het zelf maakt. Wij (manlief en ik) delen vaak ietsje te veel uit. Dan word het snel een duur grapje.
Dinniej
Geplaatst: 20-07-13 19:44
Zit je bij de organisatie Sky_Sam_Floo? Gaaf!
Mijn vriendinnen hadden het allemaal zitten googlen, en ik geloof dat zij erop kwamen dat er wel eten, maar geen drinken mee de camping op mag.
desi92
Geplaatst: 20-07-13 19:48
ooh dus die kraampjes noemen jullie de markt?
hoofdpodium komt vlakbij de mega tent te staan,
mag nu maandag beginnen dus ben benieuwd hoever ze dan zijn
Laatst bijgewerkt door desi92 op 20-07-13 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Tuttebel
Geplaatst: 20-07-13 19:52
Ik kom ff binnenvallen! Ontdek dit topic nu pas!
Ik ga dit jaar voor het 5e of 6e jaar alleen de zondag! Maar dit jaar werk ik ook nog de vrijdag en zaterdag op de cross! Eens kijken hoe dat bevalt!
Heb wat weer research gedaan. Volgens mij weet niemand meer wat het weer gaat doen. 3 verschillende sites geven 3 compleet verschillende weer beelden. Hopen dat het meevalt dus.
Hopen op mooi weer inderdaad, maar anders heeft alles voordelen.. Bij regen is het minder warm en heeft niemand last van pollenallergie, bij warmte kun je lekker zomerse kleren aan. Komt sowieso goed!