Prijs valt mij ook reuze mee. Weet dat het toen in Kaapstad veel duurder was, daardoor heb ik dat toen niet gedaan.
lucifertje
Geplaatst: 13-02-13 14:48
Meld zich!
Reis is al een tijdje geleden geboekt. Ik ga samen met mijn vriendje en een bevriend stel 3 weken naar Amerika. We beginnen in San Fransisco en gaan dan naar Yosimite, Death Valley en ons geluk beproeven in Las Vegas. Vervolgens gaan we door naar Zion en Bryce Canyon waar we ook gaan paardrijden. Daarna gaan we naar Monument Valley en Grand Canyon. Dan slapen we in Scottsdalen en gaan we naar Palm Springs om vervolgens af te sluiten in Los Angeles!
We moeten nog een tijdje wachten maar we hebben er heel erg veel zin in
Bedankt voor de berichtjes op pagina 17, even paar dagen rustig aan gedaan en dingen hier geregeld..
Zat vanochtend thuis en bedacht me dat ik geen starbucks, geen manicure, geen mensen die de was voor me doen en geen afhaalchinees in een radius van 2 straten heb.. Ik mis New York
Ja logisch, je was natuurlijk aardig gewend daar! Is het wel weer leuk om terug te zijn?
MontyRulezz
Geplaatst: 14-02-13 21:31
Haha Macavityl, ik kan het me levendig voorstellen. Is toch weer even flink afkicken na zo'n lange tijd in the states.
Yasmine
Geplaatst: 15-02-13 01:40
Flink ontwennen nu dus, MVL. Het is raar om zo plotseling weer thuis te zijn vond ik, ik had hetzelfde toen ik terug kwam uit Vancouver. Je thuisstad voelt dan plots zo normaal en benauwd en niet-multicultureel Heb je in de nabije toekomst weer een trip/verhuis naar Amerika in de planning of blijf je voorlopig in Europa?
Iets helemaal anders, maar ik heb net een application doorgestuurd voor een 2de master in American Studies. Ben echt heeel benieuwd, want het is behoorlijk exclusief (mogen maar 30 studenten aan beginnen). Maar ik had al mailcontact met de verantwoordelijke en had mijn situatie uitgelegd (ben in Amerika geboren, heb een diploma Engelse taal- en letterkunde, semester in Canada gestudeerd etc.), en hij reageerde meteen dat ik een "great asset to the program" zou zijn en dat ik me snel moet opgeven omdat de beslissing voor hun al duidelijk is Fijnnnnn! Hopelijk een stap in de richting van over een paar jaartjes dan toch weer naar Amerika verhuizen... Planning is voorlopig om volgend jaar nog die master te volgen, dan een jaar te werken om wat spaarcentjes bijeen te rapen en dan mijn Amerikaans paspoort vernieuwen en de biezen pakken
Wauw dat klinkt gaaf Yasmine!! Wanneer krijg je daar meer over te horen?
Yasmine
Geplaatst: 15-02-13 10:15
Nadir schreef:
Wow, wat superdesupertof Yasmine!!! En waar zou dat dan zijn?
Geen idee eigenlijk, denk dat dat er vanaf zal hangen waar er het meeste werk is
Die professor zei dat ik binnen de week na het insturen van mijn application wel antwoord zou ontvangen. Moet nu nog wat documenten verzamelen en dan kan ik alles doorsturen! Ben erg benieuwd want het lijkt me een erg interessante studie. Amerikaanse literatuur, cultuur, geschiedenis, recht, economie en politiek.
Dat is zeker interessant! Wat heb je in Canada gestudeerd? En wat wil je er uiteindelijk mee doen?
Yasmine
Geplaatst: 15-02-13 10:29
Ik heb als bachelor Engelse en Franse taal- en letterkunde gestudeerd en mijn master is cultural studies. Ben voor mijn master naar Vancouver gegaan en daar heb ik gender studies gedaan (gender in popular culture, women studies enz.). Maar ik wil uiteindelijk in de cultuursector gaan werken. Denk ik toch