Jolliegirl schreef:Ik heb getemt op dit topic en ze zijn er al mee bezig Nini_roosje
Waarom in godsnaam? Het topic verloopt op enkele opmerkingen na soepel, mag je tegenwoordigen andere al niet meer beschermen door dit soort dingen te posten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Anoniem schreef:.
Dit is namelijk de ondergang van het bedrijf. En dus ook van het leven van een mede bokker.
En dat lijkt mij toch niet de bedoeling.
Als ik alle verhalen en de excuses waar ze zich achter verschuilt leest, denk ik dat het zeer zeker de bedoeling moet (!!!) zijn dat dit bedrijf de ondergang kent.
Die man is gewoon NIET in staat om hiermee om te gaan. Klaar. Vreselijk jammer want het concept ziet er ge-wel-dig uit, maar daar moet geen buitenlandse meisje het slachtoffer van worden. We kunnen toch moeilijk wachten tot er iemand echt verloren loopt in de woestijn of echt aangerand wordt en achteraf zeggen "jaaa, we wisten allemaal dat er iets niet pluis was, maar we konden toch moeilijk van een medebokker het bedrijf vernielen?" ?
Anoniem schreef:Ik denk dat het goed is als de Mod's hier over gaan praten. En dat er mss een mogelijkheid is om dit topic, aan te passen zodat het niet meer zo duidelijk is over wie het gaat. En dat Bedouin een verbod krijgt nog te adverteren op bokt.
Dit is namelijk de ondergang van het bedrijf. En dus ook van het leven van een mede bokker.
Francis schreef:Op bepaalde plekken in de wereld ja en misschien zelfs wel in delen van Tunesië, maar dat geldt in dit geval van Bedouin in ieder geval (nog) niet. Ik heb, omdat ik ontzettend geïnteresseerd was in de rondreis en die vorig jaar eigenlijk al zou maken, veel PB contact gehad met Bedouin. Bedouin is regelmatig alleen, ze is niet zo'n vrouw die dag en nacht onder het toezicht van haar man staaat. Zelfs in dit topic valt te lezen dat ze alleen achter blijft op de ranch om voor de paarden te zorgen. Haar man was immers alleen met de groep van Maaikemuis en Bedouin kwam pas toen ze gebeld werd. Ik weet dat ze dat vaker zo doen als er geen hulp is om de paarden die achterblijven te verzorgen, dan blijft Bedouin thuis. Ze gaat ook regelmatig alleen naar Djerba en is ook al eerder alleen op bezoek naar Nederland geweest. Als Bedouin weg wil zijn er voor haar gelegenheden genoeg om te vertrekken (in ieder geval zijn die er geweest, wat er gebeurt als ze daar nog veel langer blijft zitten of dit hele verhaal met hem gaat bespreken is natuurlijk koffiedik kijken).
Mareng schreef:Anoniem schreef:Toch denk ik dat er hier en daar wat dingen overtrokken zijn.
Wanneer je eenmaal een vervelend gevoel heb over iets of iemand kun je dingen niet meer relativeren. En is dus ineens alles slecht (keuken, badkamer etc.)
Ik denk dat het goed is als de Mod's hier over gaan praten. En dat er mss een mogelijkheid is om dit topic, aan te passen zodat het niet meer zo duidelijk is over wie het gaat. En dat Bedouin een verbod krijgt nog te adverteren op bokt.
Die 150 euro zijn niet overtrokken en meerdere klachten over ongepast gedrag ook niet! Een vies fornuis doet er niet toe, wel het feit dat er nogal bezuinigd wordt op het eten voor de vrijwilligers!
Asyaa schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat het goed is als de Mod's hier over gaan praten. En dat er mss een mogelijkheid is om dit topic, aan te passen zodat het niet meer zo duidelijk is over wie het gaat. En dat Bedouin een verbod krijgt nog te adverteren op bokt.
Als een handelsstal een paardje te koop aan bied alzijnde een leuk sportpaardje, maar uiteindelijk blijkt er toch vanwege het karakter van een paard enkel recreatief voor te zijn weggelegd is heel bokt in rep en roer, maar wanneer de organisatie van een bokker onzedelijk bezig is en op deze manier mogelijk mensen voor de rest van hun leven littekens hebben, dan moet het in de doofpot?
TS heeft nergens de naam van de bokker gezet, enkel gesproken over een bepaalde ranch in tunesie. Dat de eigenaar van deze ranch toevallig bokker is heeft er niks mee te maken.
Dit bedrijf hoort ten onder te gaan en nooit meer te functioneren.
Cayenne schreef:Bedouin, je zegt dat je het gedrag van je man niet goed praat, maar dat is juist het enige dat je doet.
Ik hoop dat de oogkleppen ooit afgaan en je je eigen post nog eens objectief kunt lezen.
Heel jammer dit.
Anoniem schreef:En als het allemaal zo heftig is geweest als dat sommige hier omschrijven. Zou dat allang naar buiten zijn gekomen. Of zelfs aangiften van zijn gedaan.
Iemand kapot maken via internet is erg makkelijk he..
Nogmaals ik wil niets goed praten, maar ik probeer wel alles zorgvuldig te lezen en zelf na te denken. ipv als een schaap alles zomaar te geloven.
Kwanyin schreef:Nee hoor . Zoals meerdere hebben aangegeven, de reis ed zelf was gewoon fantastisch en een geweldige ervaring. En als iedereen zo'n zaken in de doofpot stopt onder "een incidentje, zal wel niet meer voorkomen", dan wordt er inderdaad gezwegen totdat het eerste schaap over de dam springt...en dan volgt de rest...er zijn gewoon veel te veel dingen van totaal onafhankelijke bronnen die absoluut niet goed te praten zijn.
Anoniem schreef:Kwanyin schreef:Nee hoor . Zoals meerdere hebben aangegeven, de reis ed zelf was gewoon fantastisch en een geweldige ervaring. En als iedereen zo'n zaken in de doofpot stopt onder "een incidentje, zal wel niet meer voorkomen", dan wordt er inderdaad gezwegen totdat het eerste schaap over de dam springt...en dan volgt de rest...er zijn gewoon veel te veel dingen van totaal onafhankelijke bronnen die absoluut niet goed te praten zijn.
Wellicht ben ik te goed gelovig en naief. Maar kan het niet zo zijn dat iedereen die daar is geweest. Nu gaat zitten nadenken en álles als slecht opvat nu ineens.
Net als met verhalen over bijv. Een buurman die ineens verdacht word van moord. Als je daarna in de buurt gaat rond vragen zal iedereen zeggen "ja ik vond dat altijd al zo'n aparte man, De laatste keer dat hij hier was kwam hij om een kopje suiker vragen en keek hij ook héééél verdacht naar binnen"
Terwijl het werkelijke verhaal zal zijn dat die man idd om een kopje suiker kwam vragen. En enkel naar belangstellend naar binnen keek omdat ze een leuke hond hebben, of een mooie kast. En zijn er verder geen kwade intenties..
Maargoed ik ga weer gewoon mee lezen. En hoop ik dat bokt hier op een nette manier mee om gaat..
xx_Horsiex schreef:Nini roosje, anders ga je er toch heen en vertel je ons hoe je het gehad hebt? Aangezien jij geen schaap bent omdat je niet gelooft wat TS en MEERDERE andere bokkers vertellen.
xx_Horsiex schreef:Nini roosje, anders ga je er toch heen en vertel je ons hoe je het gehad hebt? Aangezien jij geen schaap bent omdat je niet gelooft wat TS en MEERDERE andere bokkers vertellen.