Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbara28 schreef:leuk is zakynthos he binkie! wij waren er sept/okt, echt genoten daar!
manzano schreef:F_Orumster schreef:Gewoon zelf eten meenemen, je mag vanalles zolang het maar niet in potjes groter dan 100ml zit en dingen als kaas etc moet je voor de douane van aankomstland weggooien (of al op hebben).
Nou dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik zit echt altijd in de bus van het vliegveld naar de accommodatie aan mijn pistoletjes kaas. Is nog nooit gecontroleerd (überhaupt geen controle bij aankomst).
HorseTimeXL schreef:hebben jullie ervaring met eventueel het meenemen van medicijnen? Ik gebruik namelijk medicijnen voor mijn allergie en astma. En ik heb zo'n medicijnen paspoort. Moet je die gewoon laten zien als je door de douane loopt. want ik neem aan dat je je medicijnen het beste in je handbagage kan doen?
Rachelll schreef:HorseTimeXL schreef:hebben jullie ervaring met eventueel het meenemen van medicijnen? Ik gebruik namelijk medicijnen voor mijn allergie en astma. En ik heb zo'n medicijnen paspoort. Moet je die gewoon laten zien als je door de douane loopt. want ik neem aan dat je je medicijnen het beste in je handbagage kan doen?
ik laat een medicijnpaspoort opmaken..