Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:ach waarom niet?
T is dat ik nog met mijn ouders mee kan, anders had ik dat ook wel overwogen! Maar nu 2x, 1x met vriend (met mn ouders) en 1x zonder hem (met vriendinnen)... moet alleen nog steeds vrij regelen...
Pytje schreef:die kun je ook opzetten, is alleen niet zo warm als een ski helm
Lizz schreef:Ik meld me ook, in week negen 2011 gaan wij weer een weekje snowboarden.
Wij gaan eigenlijk elk jaar naar hetzelfde met een groep vrienden/kennissen naar Köningsleiten (Gerlos). We kennen het gebied zo'n beetje uit ons hoofd en dat is wel makkelijk.
felinetibor schreef:Ja vind ik ook! Je kan er makkelijk met kleine kindjes heen, maar voor de jongeren en ouderen enzo is het ook hartstikke leuk. De Umbrella's zijn inderdaad gezellig. Wij gaan ook wel eens naar de Cin Cin, of onder aan de oefenweide in Gerlos zelf. (maar denk dat je daar niet vaak komt, als jij in Köningsleiten zit?)
Citaat:Bij de meeste app kan je goedkoper huren omdat je korting krijgt bij bepaalde zaken, dat is in Köningsleiten ookDat is altijd wel mee, hebben wij alleen niet nodig ivm eigen spullen
@xfioon, dat heeft mijn vriend bij zijn snowboardschoenen ook, wel handig, zeker als je koude handen hebt hoef je niets te stikken...