geocaching international

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:41

Ha, leuk topic.

Momenteel zijn we niet heel erg actief met geocachen, dat gaat altijd een beetje met vlagen. A&F is onze nickname.

Fotootje van cachen te paard:

Je kunt aan hoe ik zit wel zien dat ik loop te tobben... Lezen, puzzelen, rekenen, en op dat moment ziet paardlief iets anders... Ach, 't blijft grappig.
Afbeelding

En jawel, gevonden.
Afbeelding

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:17

conejo schreef:
Wat we zo lezen in de log vinden weel mensen ze erg leuk, krijgen regelmatig ook een favorieten. We hebben het wel in een erg leuk en mooi gebied gedaan (pensionstallen in Bennekom) en een in onze voortuin (whiep, Wageningen). Deze vinden veel bijzonder.

Ik vind het altijd leuk als er iets creatiefs is aan een cache. Met een voortuin cache kan je makkelijk wat meer doen (helaas doet niet iedereen dat) maar verrassende dingen maken een voortuincache weer aantrekkelijk.

@femke_tweety Leuk hoor zo'n foto met cache!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 18:13

*SCHOP!

Ik ben sinds korte tijd ook weer aan het geocachen! :D
Net samen met vriendinnetje een nieuw account aangemaakt en een aantal caches in Oostenrijk opgehaald tijdens de vakantie.
Ook al een aantal gehaald in Zwolle en Groningen, maar dat moeten er nog een stuk meer gaan worden uiteindelijk :Y)

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:57

Hi!

Ik kwam Geocaching toevallig tegen. Lijkt me super om te doen!
Zag op de kaart al dat er ook hier in de buurt verstopt zijn. Wat spannend!

Ik kan nu echter geen coordinaten terug vinden?!
Volgens mij zit er ook een GPS op mijn Iphone?

Graag jullie tips!

conejo

Re: geocaching international

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:04

Wil je de coordinaten op de site zien dan moet je je eerst aanmelden en dan pas kun je ze zien.

Wij doen het tot nu toe met onze telefoon. En hebben de volgend apps, De app van geocaching zelf. Neongeo, c:geo en gps essentials. En tot nu toe lukt het hier prima mee. Het is wel afhankelijk van hoe goed en nauwkeurig je gps van je telefoon is.
Verzer zoek er eerst een die heel makkelijk is. Zodat het leuk blijft en als je wat meer ervaring hebt ga dan de moeilijkere doen, zo hebben wij het ook gedaan. En als je iemand kent die het doet doe het dan een paar keer samen.

Heel veel plezier in ieder geval.