Ik weet wel zeker dat vliegen goedkoper is, zeker met de aanbiedingen die Ryanair elke keer heeft. En Easyjet doet ook nog steeds leuke dingen als 15 euro voor een enkeltje, daarmee kom je er met de trein niet.
Kennisje van mij woont in Charleroi bij Brussel, zij gaat vaak naar Londen en pakt dan altijd wel de trein. Maar dat is vooral omdat er geen low budget airlines van Brussel naar Londen gaan. Voor haar is de trein dus zeker voordeliger én handiger, maar de meeste Nederlanders kunnen beter gaan vliegen.
easyjet heeft wel leuke prijzen soms ja ik had afgelope zomer, ondanks dat ik pas 2 weken ofzo van te voren boekte, een retourtje voor €80-90 geloofk, nu heb ik ruim een maand (misschien wel 2) van te voren geboekt voor de herfstvakantie, en heb 170 betaald.... maar weekend vluchten zijn niet leuk geprijsd
Karin
Geplaatst: 12-10-09 09:46
Moet je ook net geluk mee hebben, ik ben ook wel eens op vrijdagmiddag naar Gatwick gevlogen voor 15 euro enkele reis zonder luchthavenbelasting.
Maar heb idd nog nooit meer dan 80 euro betaald voor een retourtje Londen.
helaas ben ik als student redelijk gebonden aan vakanties of weekenden...
ik reis steeds met easyjet vanuit schiphol naar gatwick, ryanair ga ik niet doen, woon op 10 mins van schiphol af, 4-5 uur reistijd vind ik meer dan zat ^^ (incl wachttijd vanwege bagage )
Ik heb ook weer geboekt! 13 - 15 Nov zit ik in Londen!
Jammer dat het maar voor een paar daagjes is (nog geen idee hoe ik alles & iedereen wil inplannen - het is voor het eerst sinds de verhuizing dat ik weer terug ga). Gelukkig hoef ik mij in ieder geval geen zorgen te maken om hotels etc..