De bedoeling is in die hoek als de vloer klaar is. Een geisoleerd hoekje maken waar ik dan een vorstvrijhouder kan plaatsen die de boel net boven 0 houd.
Maar daarvoor moeten eerst die @&%# deuren geplaatst worden. Ik ben het wachten nu langzaam aan wel zat.
Verder is geen van de verwachte post bezorgd. Dat wordt weer richting france service
ik hoef me niet te vervelen. Nu druk bezig met alles verwarmen weer, en pootjes hoog. Laatste sushi is nu op
Hopelijk kan hij het snel weer heel krijgen. Maar ik vrees een beetje voor de beroerde kan het niet zelf maar heb het toch gedaan methode van aanleggen door de vorige eigenaar. Zoals ongeveer alles in en om huis
. Al het andere was binnen een week geregeld.
en de belastingdienst die me een spoedbrief stuurde hierheen (weer een andere afdeling) of ik iets wil opsturen dat ze A al hebben gehad B binnen andere afdelingen ook al aanwezig is. Echt joh
Het is een enorme ravage rondom nu. En er is ook een enorm gat aan mijn kant geschept vanmorgen. En vervolgens zijn de werkmannen vertrokken zonder enige mededeling over het hoe en wat.