Oei, ik hoop echt dat je het mee krijgt Douraque Komt me akelig bekend voor hoe je het beschrijft..
Douraque
Geplaatst: 15-10-14 20:47
Heb ik ook een keer gedaan Faline, laarzen zonder rits waarvan de achterkant kapot was en daardoor moeilijk uitgingen. Niet mijn handigste/charmantste moment
Ik hoop het ook Darah, ik voel me gewoon zwak en ellendig
Berdien
Geplaatst: 15-10-14 20:47
In NL moest alles van electronica eruit, ik hoefde het niet aan te zetten, maar alles moest wel in zo'n bakje. In Amerika was ik al fanatiek alles aan het organiseren vanuit m'n tas in zo'n bakje (iPad, iPod, iPhone ) tot een norse man van de security me toeblafte 'NO! Laptops only!' Dus.... Vervolgens was mijn tas niet oké, werd hij doorgespit, nog een keer door de scanner en toen was het goed. Zo'n vreemde gang van zaken, en zulk vreselijk horkerig personeel ook.
Arme Douraque Heb echt met je te doen!
Darah3
Geplaatst: 15-10-14 20:50
Oh ja, fijn als je je schoenen uit moet doen.. Alles weer inpakken, schoenen aan en totaal niet gehaast voelen door de enorme rij achter je
Ik ga duimen voor je Douraque, en gewoon aangeven bij de dokter dat het niet gaat! Zou klote zijn als je tijdens je vakantie je zo ellendig voelt (spreek uit ervaring ).
Ben wel weer een beetje nerveus voor het hele customs process had bestwel gedoe vorige keer omdat ik de afgelopen 2 jaar flink wat keren het land heb betreed
Nee, dit is de variant die enkel op recept verkrijgbaar is.
Grit
Geplaatst: 15-10-14 21:58
Dan had je beter vandaag nog jankend aan de telefoon kunnen hangen bij de HA, soms werkt dat het beste bij volle agenda's. Vooral als je morgen al vertrekt. Een keer moeten toepassen toen mijn eigen HA met vakantie was en de vervanger vol zat. Maar ik had een nacht rechtop gezeten vanwege een flinke astma-aanval en neeeeeeee, ik kon dat niet nog een dag volhouden.
Hopelijk kunnen ze je helpen bij de huisarts morgen Douraque. Vliegen als je je zo slecht voelt is geen pretje. Worse case scenario zou je in de VS wat kunnen halen als de huisarts niks mee geeft. Hopelijk voel je je snel beter en kan je van je vakantie genieten.
we zijn in twee dagen van New Yersey naar chicago gereden. Prima rijden hier met navigatie. Kaart is fijn voor de lokatie voor mocht dat ding uitvallen maar niet om te navigeren. Vond mezelf toch best stoer toen ik Chicago door reed
Ik heb inmiddels mijn medicijnen, net ingenomen en eindelijk iets kunnen eten. Alleen het hoesten blijft icm slijm, maar daar koop ik in Amerika wat voor.
Straks relaxed naar Schiphol en morgen om 10:10 vliegen
Yasmine
Geplaatst: 16-10-14 14:18
Gelukkig! In Amerika vind je daar zeker wel iets voor. Leve CVS Fijne reis!