Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voorwielen schoven de goot in. Normaal geen probleem. Maar wegkomen is kansloos nu.
Door eerdere medicatie en kaakklemmen is mijn gebit boven gevoelig voor eea en breuken en wortel ellende
alleen nu is het niet echt bekend waar het vandaan komt.
Ontstekingswaardes zijn nog net ok maar stijgen heel traagjes wel. Hopelijk nieuwe frisse blik donderdag bij de tandarts. Eventueel morgen of overmorgen naar de huisarts mocht die draaierigheid die vanmorgen weer vol terug was na weg gebleven te zijn sinds tweede kerstdag.
ik ben niet ziek maar ook absoluut niet fit. Kwa energie al weken prut en belastbaarheid is gewoon laag. De planning was in 4 dagen of zo terug rijden. Iedere dag 1 of 2 uurtjes en dan weer stoppen. Hopelijk kan ik de voordeur zo laat mogelijk op volgende week zetten. Dan heb ik denk ik wel genoeg tijd om te wachten op iets betere rijomstandigheden en rustig de tijd nemen te reizen
was enerverend, maar heb een goede auto met goede winterbanden en ben netjes thuis gekomen.
). Dat was een diepgravende reparatie met een beste napijn en zwelling waar al voor gewaarschuwd werd. mogelijk is er nog wat sluimerend anders in de een na achterste kies dat zich nog niet goed toont, over een maand moet ik er weer heen, meteen gecombineerd met controle. Maar voor nu ondanks de naweeen toch minder last al.