Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soepblik schreef:@Mettee
Ik begrijp zo weinig van mensen die dat doen... waarom moet iemand een feestje verpesten door met vuurwerk te gaan gooien? Is je vriend okee?Wel fijn dat het verder allemaal leuk was!
karuna schreef:Vuurwerk sjit is zo vreselijk ellendig. Geen idee wat daar nu zo grappig aan is dergelijke dingen te doen.
Het hoofdkantoor van de winkel vanmorgen geweest. Zij reageerden wel zoals je zou verwachten. Hun verzekering pakt het op nu ookde box had hoe dan ook niet eens aanwezig mogen zijn, en al helemaal niet hoog op een kast gezet. Met poging tot foto maken was hij vanmorgen ook weg.
De skies ook nog steeds zoek trouwensde verhuurder hoopt dat ze nog opduiken bij een andere verhuurder of bij hun. Wel moeten betalen wat ik begrijp en komen ze terug boeken zij het geld weer terug. Zo niet vergoed mijn verzekeraar het gelukkig.
verootjoo schreef:Misschien heeft iemand anders ze per ongeluk?
Wij hebben ook de ski’s van een ander kind ingeleverd bij de verhuur
Laatste dag van de lessen lagen alle kinderski’s op een hoop en ik had de ski’s van mijn zoontje met sticker van goede verhuurbedrijf meegenomen en ingeleverd bij de verhuur. Daar zeiden ze dat die ski’s op de naam van een ander kind stonden… oeps
Moeten ze maar niet al die kids dezelfde ski’s geven of de naam erop stickeren