Verse sneeuw. Drie dagen weten in te frummelen nog
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik ken winterberg niet anders dan dat iedereen daar valt.
Levensgevaarlijk daar omdat niemand kan skiën en ook vinden dan ze geen les nodig hebben. Slalommen om de malloten noemen wij het![]()
Balen dat je ski’s niet fijn zijn. Dat is mijn angst als ik nieuwe koop. Dus ik heb al jaren dezelfde schoenen en ski’s. Schoenen zijn ook aan vervanging toe maar zo fijn, ben bang voor andere
Mettee schreef:Wij zijn nu onderweg vanaf Mayrhofen naar huis. De week is weer enorm snel gegaan.. Heb wel super fijne lessen gehad bij snowsports & we hadden fantastisch weer. Mooie verse sneeuw en op 1 dag na lekker veel zon. Gaan nu alvast weer kijken voor dezelfde week komend jaar, dat beviel erg goed! Oud en nieuw viel wat tegen, maar dat kwam meer door de wat grimmige sfeer. Er was een feestje op straat, alleen werd ee vuurwerk in het midden van de mensen gegooid. Kwam tegen een been van een vriend aan, konden nog net op tijd weg komen. Daardoor ontstond er een beetje gekke sfeer en zijn we ook maar gegaan, omdat we steeds meer vuurwerk zagen vliegen. Buiten dat om weer een top wintersport. Jammer dat het maar 1 weekje is altijd
verootjoo schreef:Mettee schreef:Wij zijn nu onderweg vanaf Mayrhofen naar huis. De week is weer enorm snel gegaan.. Heb wel super fijne lessen gehad bij snowsports & we hadden fantastisch weer. Mooie verse sneeuw en op 1 dag na lekker veel zon. Gaan nu alvast weer kijken voor dezelfde week komend jaar, dat beviel erg goed! Oud en nieuw viel wat tegen, maar dat kwam meer door de wat grimmige sfeer. Er was een feestje op straat, alleen werd ee vuurwerk in het midden van de mensen gegooid. Kwam tegen een been van een vriend aan, konden nog net op tijd weg komen. Daardoor ontstond er een beetje gekke sfeer en zijn we ook maar gegaan, omdat we steeds meer vuurwerk zagen vliegen. Buiten dat om weer een top wintersport. Jammer dat het maar 1 weekje is altijd
Onze kinderen hadden ook les bij snowsports in Mayrhofen.
Ik vond het echt een hele fijne skischool. Wil ze ook daar volgend jaar weer op les doen.
Ik weet niet of dat tegenwoordig overal is, maar ik herinner me zelf vooral oudere knorrige oostenrijkers als skileraar
Deze juffen hebben met name mijn oudste echt van z’n angst af geholpen, heel geduldig en hij heeft na deze week plezier in skiën.
Jeetje Karuna, hoe dan