Verse sneeuw. Drie dagen weten in te frummelen nog
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gister aangekomen er was nog een plekje voor een kleiner dan 6 meter camper.
Zondag weer weg gv moet maandag ochtend om 6 uur weer aan het werk. Gister aangekomen met 5 graden en weinig sneeuw. Maar de voorspellingen waren sneeuw en vanmorgen was er zeker 6 cm gevallen.
maar daar ging op dat moment ook 20% of zo tegen de grond opbijna hetzelfde punt. Ik ben daar nog nooit gevallen en nu dus twee keer. Ik stond op en baf daar lag ik weer
om daarna weer zonder problemen door te gaan naar beneden. Heel raar 
een man die vanaf de stoellift zonder remmen recht op de andere stoellift schoof terwijl we daar net aan net uitstappen waren. Dat was boem. Ik bleef staan net als de man naast me hij lag te spartelen
was die meneer verder ok bij de lift?
was vet leuk, de blubbers gelachen met de leraar ook
dus was net bijna mn schoen kwijt toen ik lekker ging hangen erin op de toe side 
vanmorgen veel koude wind en sneeuw. Kniebrace zat van geen meter met lopen alleen al. Razenddruk bij de eerste lift en door de duikelingen gister besloten andersom te gaan. Richting de brabander was nu open. Via daar naar het rodel ding en met de lift omhoog. Langs de lopende banden en daar weer omhoog. In die tijd had ik al twee keer alles uitgekleed brace verplaatst en weer aangekleed en toen eindelijk deed hij niet zeer meer.
dan maar naar schneewitchen, normaal gaat dat stuk over de brug ok maar nu
wat een gepruts van anderen en van mezelf. Erg druk bij de lift, de 10 naar beneden ging wel maar de hele tijd werkte mijn rechterbinding niet mee. Bijna niet aan nauwelijks uitkrijgen en bijeen duikeling bleef hij aan.
Daar laten afstelllen, bleek er een afstelverschil te zitten.
Lekker dan en bedankt intersport in nederland.
dit is de eerste keer echt skieen meer dan een afdaling met deze skies. En normaal val ik niet zo gemakkelijk. Morgen huur ik een flink stuk korter en stijver en eens zien hoe dat gaat. Mijn oude salomons zijn 6 cm korter en veel stijver maar echt bijna op.
Vandaar dat ik toen met advies deze heb gekocht, het kan dus zijn dat mijn rossignols 140 cm in de verkoop komen twee dagen gebruikt dan.
En ook daar veel meer vallers dan anders.
Veel te veel mensen op een klein stuk. Ze zouden daar eigenlijk ook een maximum aantal dagpassen per keer moeten uitgeven. verootjoo schreef:Ik ken winterberg niet anders dan dat iedereen daar valt.
Levensgevaarlijk daar omdat niemand kan skiën en ook vinden dan ze geen les nodig hebben. Slalommen om de malloten noemen wij het![]()
Balen dat je ski’s niet fijn zijn. Dat is mijn angst als ik nieuwe koop. Dus ik heb al jaren dezelfde schoenen en ski’s. Schoenen zijn ook aan vervanging toe maar zo fijn, ben bang voor andere
.
en nieuwe schoenen indoor ook lekker testen en laten bijstellen.
voor de kerstvakantie alles open en rustig. Maar ook met studiedagen doordeweeks. Mettee schreef:Wij zijn nu onderweg vanaf Mayrhofen naar huis. De week is weer enorm snel gegaan.. Heb wel super fijne lessen gehad bij snowsports & we hadden fantastisch weer. Mooie verse sneeuw en op 1 dag na lekker veel zon. Gaan nu alvast weer kijken voor dezelfde week komend jaar, dat beviel erg goed! Oud en nieuw viel wat tegen, maar dat kwam meer door de wat grimmige sfeer. Er was een feestje op straat, alleen werd ee vuurwerk in het midden van de mensen gegooid. Kwam tegen een been van een vriend aan, konden nog net op tijd weg komen. Daardoor ontstond er een beetje gekke sfeer en zijn we ook maar gegaan, omdat we steeds meer vuurwerk zagen vliegen. Buiten dat om weer een top wintersport. Jammer dat het maar 1 weekje is altijd

ik duim dat er niks stuk is! verootjoo schreef:Mettee schreef:Wij zijn nu onderweg vanaf Mayrhofen naar huis. De week is weer enorm snel gegaan.. Heb wel super fijne lessen gehad bij snowsports & we hadden fantastisch weer. Mooie verse sneeuw en op 1 dag na lekker veel zon. Gaan nu alvast weer kijken voor dezelfde week komend jaar, dat beviel erg goed! Oud en nieuw viel wat tegen, maar dat kwam meer door de wat grimmige sfeer. Er was een feestje op straat, alleen werd ee vuurwerk in het midden van de mensen gegooid. Kwam tegen een been van een vriend aan, konden nog net op tijd weg komen. Daardoor ontstond er een beetje gekke sfeer en zijn we ook maar gegaan, omdat we steeds meer vuurwerk zagen vliegen. Buiten dat om weer een top wintersport. Jammer dat het maar 1 weekje is altijd
Onze kinderen hadden ook les bij snowsports in Mayrhofen.
Ik vond het echt een hele fijne skischool. Wil ze ook daar volgend jaar weer op les doen.
Ik weet niet of dat tegenwoordig overal is, maar ik herinner me zelf vooral oudere knorrige oostenrijkers als skileraar
Deze juffen hebben met name mijn oudste echt van z’n angst af geholpen, heel geduldig en hij heeft na deze week plezier in skiën.
Jeetje Karuna, hoe dan