geen kerst iets dus. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ondertussen wel thuis neem ik aan
Zeker nu je ze nog hebt.

afspraak gister werd vanmorgen. Eerst de deurbel ah dat zal de afspraak zijn, nee dat was de achterbuurman. GV had een muts laten liggen en die kwam ook met een grote homp hout voor mijn klover aanzetten. Hij zat net, dingdong de deurbel, de afspraak van vanmorgen die zat net klop klop klop op de deur iemand die een huisnummer 5 bis zocht (geen idee is dat nieuw? Kennelijk ze zijn nu driftig aan het scheppsn door orange een nieuwe telefoon aansluiting ook) ach ja zo kom je de ochtend ook wel door.
)
je bent al helemaal ingeburgerd daar
karuna schreef:Zoiets ja![]()
Je hebt weken rijk alleen dan. En je arme man maar zwoegen in het wit zoiets?
ik heb even een groot kind minder en hij vindt het hele dagen snowboarden en skiën helemaal te gek zonder dat hij ook nog de man / vader moet uithangen. En tegen de tijd dat wij er dan weer zijn hebben we elkaar gemist
maar het bevestigingsblok is aan het opraken. Daardoor minder stabiel en iets lawaaieriger. Waardoor de achterburen konden mee "genieten" met het geklap van dat blok
Ik zoek de link even voor je op zo.
) stond vanmorgen dus met de muts van gv en een nieuw blok op de stoep. Hij was na boodschappen doen een boswerker gepasseerd die een homp naar keuze heeft afgezaagd ter plekke.
Morgen gat in boren en klaar. En de boel daar even reorganiseren.