Goof schreef:karuna schreef:Nu 2,5 week weggeweest wat wel weer lang genoeg was voor me. Komende week gaan we met zijn tweeen retour is de bedoeling
Weg geweest? Lang genoeg?
Je woont daar toch?
Ik snap er ook niets meer van hoor!
Alles goed gelezen, maar ik dacht idd ook dat alles in NL opgezegd was, of hoe je het ook noemt, en je alles in Frankrijk hebt?

) en noem ook mijn plek in Frankrijk mijn andere thuis.
de een zegt dit, de andere zegt dat en de werkelijkheid ligt daar soms tussenin.
er wordt ingehouden zonder het hoe, wat, waarop gebaseerd, welke bedragen zijn ze van uit gegaan? Doodse stilte niks digitaals, geen brieven, geen meldingen niks. Mailen doe ik ook uiteindelijk als dat mogelijk is (lang niet overal kan dat) maar de eerste communicatie verloopt steeds verplicht telefonisch. Daarna volgen vaak ook nog brieven per post
Mijn papa heeft aandacht en zorg nodig, mijn partner moet nog werken en die zie ik graag ook nog wel eens vaker dan eens per jaar of zo. En ik merk dat te lang in mijn uppie niet goed voor me is nu op dit moment. Ik houd het lang vol maar op een gegeven moment heb ook ik weer menstijd nodig. En ik heb ook nog steeds verplichtingen en afspraken in nl. dat heb ik ook al meerdere keren hier neergezet. Het zijn ook twee totaal verschillende levens. Een als een soort halve kluizenaar op mezelf in een soort privebubbel met af en toe een sociaal moment. De ander die soms te vaak onder de mensen is dan me lief
papiertje invullen. Paspoort copieren
en opsturen. Verbazingwekkend ja gedoe nee valt mee.
nu al weer iets nieuws waar ik achteraan moet bellen. Alweer gedoe aan de nl kant van de ziektekosten verzekering
iets simpels normaal een druk op een knop. Maar nee verzekering opzeggen is alweer een moeizame toestand. Want ik mag verzekering niet opzeggen zomaar zonder een andere te hebben en ik zou via nl verzekerd moeten blijven. Maar d a t ben i k a l i k h e b g e e n z i n i n a l w e e r g e d o e, schrijf me gewoon uit en stop met me lastig vallen stelletje ......
dat dus.ik moet vanmorgen alweer overal een gaan bellen om dit recht te trekken. Laat me met rust
aargh
Er is echt een keer een einde aan die tunnel...
het is niet anders maar dat is ook wel lekker. Ik hoop ik er soepel vanaf kom. Kersteten en ab is ook een vak apart. Maar niks aan te doen.
Edit de link bekeken. Idd zilveren kruis maar een andere afdeling.