Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Szan schreef:Interessant om de budgetten bij de vakanties te zien, dat geeft mij ook weer een beter beeld.
Wij (vriendlief en ik) proberen overigens in 2017 naar Canada te gaan voor 3/4 weken, maar het is nog een hele puzzel om wat we willen en wat er kan (praktisch) met elkaar te rijmen.
Chans schreef:Mag ik me hier ook melden, heb net een reis geboekt naar Toronto voor een week
Gracefull schreef:Chans schreef:Mag ik me hier ook melden, heb net een reis geboekt naar Toronto voor een week
Als je het leuk vind om naar een interactief museum wilt gan dan moet je zeker een bezoek brengen aan de ROM. The Royal Ontario Museum. Een leuk museum voor alle leefdtijden. En vergeet niet Toronto Island. Je kan hier een kano huren om richting het uitzicht van de skyline te gaan. Erg leuk wat ik van andere mensen heb gehoord!
xEliine schreef:Sannens schreef:Ja klopt, dat scheelt weer qua kosten!
Hebben jullie de reizen zelf helemaal uitgestippeld?
Wij hebben alles zelf uitgestippeld en geregeld, was super!
Szan schreef:@ Sannens: mag ik vragen hoe die 2000 euro all incl is opgebouwd? Ik kom bij al mijn proefberekeningen voor 3 weken Canada met camper en retourvlucht vanuit Europa al aan dat bedrag, en dan heb ik nog geen accommodaties, brandstof, uitjes/excursies en eten meegerekend