Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-25 17:53

Het is wel even fijn na wat goede berichten. Al merk ik nu ook aan mezelf dat ik er meteen achteraan denk ok twee dingen lijken goed te zijn gegaan vandaag. Wat gaat er dan nog mis -O- tevaak dat ik ontspan en poe he he en dat er meteen ook weer sjit komt.

Best raar om nu 600 km verderop te zitten terwijl er een herdenkings etentje is vanavond waar ik eigenlijk bij had moeten zijn voor de steun. :knuffel: maar dan maar op afstand.

Door het mooie weer was het nog een beetje licht om 17.15 en de mist kwam opzetten. Besloten maar huis te gaan voor ik te moe werd of de mist te dik. Klein maar fijn. <3 En het blijft gewoon een mooi gebouw en een mooi park :j

Hier en daar niet de beste fotos maar het geeft een idee :P

Afbeelding

Afbeelding

Ze waren hier en daar nog aan het versieren. Toen ik wegging was het aardig druk al. :j
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De eendjes en vissen bleven me maar volgen in de hoop wat te eten te krijgen denk ik. :Y) Ik was te vroeg en heb in etappes het vijvertje rondgelopen.

Afbeelding

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-25 18:35

<3 ah de overbuurvrouw stond zojuist op de stoep met een klein tasje hoe lief. Omdat ze baalde dat de levering was misgegaan. Al kon zij daar ook niks aan doen. -O-

Lekker van die gedroogd fruit dingetjes die ik mag hebben

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-25 13:08

Ik had het plan om buiten een struikje te gaan planten ter herinnering. Maar brrr :brr: nope. Wel de vogelvoerplekjes ingericht op een aantal plaatsen maar snel weer naar binnen. Het is 4 graden en een dikke koude vochtige mist, wel al een stuk meer zicht dan vanmorgen. Geen houtkachel in de keuken vandaag door gebrek aan trek en die mist, de pelletkachel met zijn dikke ventilator kan wel zonder stank overlast of hangende rook.

Afbeelding

Ik had wat films opgenomen die ga ik nu wel kijken. Ik begin met de secrets of Dumbledoor :D

O ja ik kreeg net een live demonstratie van de soort van werkende agregaat. Maar een looplamp ging niet aan :') een decoupeerzaag wel. Maar ja ik kan er een powerstation mee opladen in geval van nood :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-25 21:35

Een heel rustige middag en avond, een film gekeken. Twee afleveringen van dessert masters en twee sterren gefröbeld.

Afbeelding

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 15:23

Weer een mistige luie dag :') ik rust zo wel uit zullen we maar zeggen. Uitslapen, beetje aanrommelen, hout in de keuken aangevuld. Twee kerstlampen weer geplaatst. Een boom vormige buiten. Die stond vorig jaar bij de parkeerplaats. Nu weer eens voor neergezet. En een bol vormige weten op te hangen bij het raampje van de omgekeerde schuurdeuren. Dan oogt het ook net wat gezelliger en bewoonder mocht ik er niet zijn.

En net een herdenkings struikje geplant. Die stond al een tijdje in de wacht maar die heb ik im de grond gezet vandaag ook. Minder koud dan gister gelukkig. Tegelijk genoten van wat paarden gehuppel in de wei ernaast /3

Afbeelding

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-25 19:11

Twee jaar geleden was ik Hedwig van Lego aan het bouwen met de top 4000 op de achtergrond. Nu twee jaar later houten boeketje bouwen met de top 4000 op de achtergrond

Afbeelding

En de lichtjes

Afbeelding

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 14:01

Na een halve ochtend met mist was eindelijk de zon er even *\o/* .

Vanmorgen ruim twee uur aan het worstelen geweest met de printer die er alweer geen zin in had. Ipad en printer zien elkaar en eerder printte het ook (als ik wifi heb :+ ) maar vanmorgen nope geen beweging in te krijgen. Lang leve de helpdesk chat van de printer fabrikant. Van alles moeten printen om te zien of er een foutcode zat in de lan of papier invoer.

Uiteindelijk de juiste app doorgekregen en nu print alles rap en snel. Hehe *\o/* eindelijk kan ik de benodigde papieren uitprinten en invullen. :D Zou tijd worden. :') en het werkt een heel stuk handiger op deze manier. :j

Verder ben ik in afwachting van een deur telefoontje die zou als het goed is vandaag arriveren bij het bedrijf, ik ben benieuwd.

Mer1980

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 14:15

Zo even een paar dagen niet op bokt en hoppaaaaaa ik lijk wel een week achter te lopen. Wat fijn dat er eindelijk goed nieuws is. Prachtige foto's en wat een lieve buurvrouw <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 14:19

Het is ook erg lekker wat ze heeft gekocht

Ik ben nu mijn huiswerk kaartjes aan het afdrukken. Dan kan ik vanmiddag voor het eerst van mijn leven lamineren :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-25 15:45

Het lamineren werd vanmorgen, een beginners fout maar verder simpel. Mijn corsa moet morgen nog een keer naar de garage. Er was een gloeibougie niet helemaal lekker. Dat was alles. Morgen worden ze allemaal vervangen zodat ik niet binnenkort weer terug moet. En hij maakt ook meteen de nummerplaten voor de bus. Scheelt mij weer een ritje :+

Mer1980

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:29

Altijd fijn dat er dingen gecombineerd worden scheelt ook weer een hoop tijd en energie.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:33

Klopt. Op zich die nummerbordn is geen lastig iets. Bij de grote supermarkt zit een bedrijf naast die ze maakt. Dat scheelt. Maar dit is dan wel zo gemakkelijk :j

Ik had gister eind van de middag twee mannen in de kamer liggen :')

Afbeelding

De Jason Mamoa/Jack Sparrow en zijn zoon. Mijn pellet kachel was al een week af en aan wat lawaaierig -O- ik had al een filmpje gemaakt en opgestuurd. Leek eerst een korrel in de ventilator en het was er niet altijd. Gister een sms dat hij in de buurt was en kon komen kijken. Dat was wat krap met de garage maar het ging.

Zoon is in opleiding nu :j affijn kachel opengeschroefd een korrel aangetroffen *\o/* fijn. Dat was het dacht ik maar nee we willen zeker zijn dat het weg is. Dus de hele opstart cyclus wachten en daar was het geluid weer -O- dan liggen er twee mannen met hun hoofd zo ongeveer in een werkende kachel. :+ Maar ventilator as heeft kuren. Nu tijdelijk opgelost. Er moet wel een nieuwe in maar dat kan tot het voorjaar wachten. En er volgt een offerte voor verlenging van de pijp naar boven buitenom.

Kwestie deur tsja -O- een hoofdpijn dossier en een stressbron al kan ik daar nog weinig aan doen. Ooit ooit .... er zijn al delen voordeur geleverd maar niet alles. Affijn 29 december weer overleg en de data zijn nu week 2 en week 3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:35

De corsa is weer heel *\o/* en tijdens het wachten een klein ommetje gemaakt langs het badhuis en via de andere kant weer terug. Daar nog niet geweest. Ik kwam er achter dat het kleine mini stroompje ook bij mij achter stroomt. En die 40 km verderop een forse rivier is. Echt nooit geweten :')

Helaas de ramen vochtig, er staan planten in en het lijkt nu wat verwarmd.
Afbeelding

Ik trof een heel schattig versierd huis aan <3 . Inclusief een kerstdorp gewoon in de voortuin. Met een partytent voor de iets kwetsbaardere dingen. Er was ook een speciale kerstman brievenbus geplaatst op de gewone. Gezien de lampjes die er hingen zal het in het donker heel mooi verlicht zijn. :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook wat lege gebouwen weer gezien. :(:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een mooie opgeknapte

Afbeelding