tevaak dat ik ontspan en poe he he en dat er meteen ook weer sjit komt. Best raar om nu 600 km verderop te zitten terwijl er een herdenkings etentje is vanavond waar ik eigenlijk bij had moeten zijn voor de steun.
maar dan maar op afstand.Door het mooie weer was het nog een beetje licht om 17.15 en de mist kwam opzetten. Besloten maar huis te gaan voor ik te moe werd of de mist te dik. Klein maar fijn.
En het blijft gewoon een mooi gebouw en een mooi park
Hier en daar niet de beste fotos maar het geeft een idee

Ze waren hier en daar nog aan het versieren. Toen ik wegging was het aardig druk al.

De eendjes en vissen bleven me maar volgen in de hoop wat te eten te krijgen denk ik.
Ik was te vroeg en heb in etappes het vijvertje rondgelopen. 

nope. Wel de vogelvoerplekjes ingericht op een aantal plaatsen maar snel weer naar binnen. Het is 4 graden en een dikke koude vochtige mist, wel al een stuk meer zicht dan vanmorgen. Geen houtkachel in de keuken vandaag door gebrek aan trek en die mist, de pelletkachel met zijn dikke ventilator kan wel zonder stank overlast of hangende rook.

een decoupeerzaag wel. Maar ja ik kan er een powerstation mee opladen in geval van nood 

.
) maar vanmorgen nope geen beweging in te krijgen. Lang leve de helpdesk chat van de printer fabrikant. Van alles moeten printen om te zien of er een foutcode zat in de lan of papier invoer.