Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:We hebben bedacht met mijn zus & gezin een 2e keer te gaan skien in de Oud&Nieuw week![]()
Maar! Het is lastig iets te vinden dat niet de hoofdprijs kost... We hebben voornamelijk nog op Sunweb gekeken, aangezien die incl. skipas aanbieden, maar de vonsten zijn nog niet fantastisch.
Heeft iemand tips voor sites van aanbieders, of geschikte plaatsen?
Aangezien de kinderen les hebben willen we graag dichtbij/aan de piste zitten. 2 gezinnen van 2 volwassenen + 2 kinderen. Voorkeur voor 1 appartement, maar 2 is ook een optie. Slapen in de woonkamer niet direct een probleem.
We hebben een optie voor +/- 550pp incl skipas gevonden in Superdevuloy. Maar liever goedkoper en/of dichterbij
Indy_Mouse_9 schreef:mvdende, was het toen het hele seizoen slecht?
Mijn zus is een paar jaar terug toen de sneeuw zo vreselijk laat kwam daar geweest met kerst, en ondanks dat de dalafdaling toen slecht was (en de hele dag dicht om m te sparen voor de middagafdalingen) zei ze dat het toen goed te doen was.
Maar ik zal eens kijken naar Les Sybelles.
Unwritten, dank, ik ga daar even kijken
De mensen met Carv, hebben jullie er al gebruik van gemaakt? Wat doet het precies, had je er wat aan, enzovoorts? Ik kreeg er reclame voor op facebook, het klinkt wel fascinerend.
Unwritten schreef:Saalbach heb je de Bauers Schi Alm die is gezellig. En de Hexenhausl in Hinterglemm. Gerlos staat er ook flink om bekend.
Ik ga eind januari naar Gerlos met werk, dat wordt watik ben dol op Apres ski maar ben geen enorme drinker dus ik ga wel mee maar ook vroeg op
ImLucky schreef:hoihoi,
met een vriendin willen we in januari een weekje skieen, en ik was benieuwt in welke gebieden je dit seizoen echt leuk kunt apresskieen. ik heb namelijk het idee dat dat elk jaar toch een beetje verschuift.
Unwritten schreef:Saalbach heb je de Bauers Schi Alm die is gezellig. En de Hexenhausl in Hinterglemm. Gerlos staat er ook flink om bekend.
Ik ga eind januari naar Gerlos met werk, dat wordt watik ben dol op Apres ski maar ben geen enorme drinker dus ik ga wel mee maar ook vroeg op
Soepblik schreef:ImLucky schreef:hoihoi,
met een vriendin willen we in januari een weekje skieen, en ik was benieuwt in welke gebieden je dit seizoen echt leuk kunt apresskieen. ik heb namelijk het idee dat dat elk jaar toch een beetje verschuift.
Twee jaar geleden in gerlos geweest, daar flink geapresskied.Toendertijd met een heel kantoor wat redelijk berucht is wat betreft feestjes, dus dat wilde ook wel. Ik moet wel zeggen dat het erg groen was en zeker in het dorp zelf er echt geen sneeuw lag (pas als je de lift omhoog nam lag er sneeuw), en dat doet voor mij wel echt af van het wintersportgevoel.
Ik hoor veel goede apres-ski verhalen over Val Thorens wat wel sneeuwzeker is aangezien het hoger ligt, maar dan betaal je ook iets meer.
Gianti schreef:Soepblik schreef:
Twee jaar geleden in gerlos geweest, daar flink geapresskied.Toendertijd met een heel kantoor wat redelijk berucht is wat betreft feestjes, dus dat wilde ook wel. Ik moet wel zeggen dat het erg groen was en zeker in het dorp zelf er echt geen sneeuw lag (pas als je de lift omhoog nam lag er sneeuw), en dat doet voor mij wel echt af van het wintersportgevoel.
Ik hoor veel goede apres-ski verhalen over Val Thorens wat wel sneeuwzeker is aangezien het hoger ligt, maar dan betaal je ook iets meer.
Val thorens staat hier op lijstje.. ziet eruit als idd goed apres ski
opisop_shop schreef:Ik heb de eerste piste kilometers er weer op zitten, afgelopen weekend zijn er een aantal pistes in Leogang geopend. Het was Kaiserwetter en de pistes lagen er goed bij!
[ Afbeelding ]
Dit weekend opent Zell am See ook, een week later dan in eerste instantie gepland. Dit weekend valt er ook weer een mooi laagje sneeuw bij
[ Afbeelding ]