Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diva_Jenny schreef:Ik lees al een poos mee in dit topic, Griekenland is mijn favoriete vakantieland.
Mijn ouders zitten nu op Rhodos en zijn gister naar de vlindervallei geweest, er waren nu nog heel veel vlinders maar dit kan zomaar veranderen als het wat kouder word vertelden ze.
Ik ben zelf dit jaar voor het eerst op Samos geweest, ook een prachtig eiland en heb nog lang niet alles gezien en ga er zeker nog weer een keer heen.
Bonnelover schreef:Diva_Jenny schreef:Ik lees al een poos mee in dit topic, Griekenland is mijn favoriete vakantieland.
Mijn ouders zitten nu op Rhodos en zijn gister naar de vlindervallei geweest, er waren nu nog heel veel vlinders maar dit kan zomaar veranderen als het wat kouder word vertelden ze.
Ik ben zelf dit jaar voor het eerst op Samos geweest, ook een prachtig eiland en heb nog lang niet alles gezien en ga er zeker nog weer een keer heen.
Oke, gaan we gewoon kijken en hopen dat we wat mooie vlinders zien. We wonentrouwens in dezelfde stad Diva_Jenny.
Fitzroy schreef:Heb je nu zelfs in augustus slecht weer gehad, Manzano? Hoe beviel de Pilion en de villa verder?
Heb je in Z-A ook steeds slecht weer?