HippoLogic schreef:Purrrfection schreef:Ik ben ondertussen weer thuis. Jetlag is een b.tch. (Zie tijd van dit bericht )
De tijd van je bericht is 20.29 (op mijn pc) dat is toch niet erg om wakker te zijn...
Het was hier 05.29
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
faxa schreef:Ik en mijn familie gaan over 3 weken van Vancouver naar Calgery rond trekken. Heb er al super veel zin in. Het liefste wil ik in Vancouver al een paar boots kopen, iemand tips voor winkels met mooie betaalbare laarzen?
faxa schreef:Miesemuisje schreef:In gastown zit een westernstore in vancouver, bij de stoomkoker. Kan later thuis wel even foto's opzoeken!
Het plan is om ook naar gastowm te gaan dus als je meer info hebt ; graag!
@kwebbelengel ; de 15e vliegen we
faxa schreef:Dankje voor alle reacties! Ik heb nu al een winkel in gastown gevonden: http://okbootcorral.com/
De reden dat ik Vancouver al laarzen wil kopen is omdat we daarna naar een ranch gaan en gaan paardrijden. Wil alleen liever niet mijn laarzen van thuis in mijn koffer mee nemen want die stinken zo Goed excuus om dus direct te shoppen en ze in te rijden!
xEliine schreef:Er zijn ook enkele Lammles winkels! Moet je maar eens opzoeken, heb ik vorig jaar en 2 jaar geleden veel westernspullen gekocht