karuna schreef:De letterlijke zin was. Er is warme chocolademelk pour les enfants en koffie of thee pour les gosses. Daaruit maakte ik op dat de koffie niet voor de kinderen was. Ik vraag het morgen ochtend na. Dan heb ik weer les.
Langzaam begint het meeste weer een plek te krijgen achter de deurtjes. Helaas past het rek net niet lekker. Maar voor nu voldoet het om het meeste kwijt te kunnen.
Wanneer ze dat echt zo zei vermoed ik dat ze dat grappig bedoelde
Ik vraag het morgen vroeg bij de les even na. Dan weet ik het zeker soort van
waar ik meteen de eu/solvit/ombudsman opgezet heb. Omdat ik anders echt accuut dik in de problemen kom onterecht overigens. De eerste twee bevestigen inderdaad mijn gelijk. To be continued.
gelukkig geen geld dit keer of wao maar wel een erg lastige kwestie met europese verdragen en zo aangezien ik nu geen nl adres meer heb wordt het accuut een eu kwestie. Ingewikkelde materie en kwam ik met een omweg via een telefoonnummer dat zich meldde als het binnenhof bij de eu zelf uit in Brussel
uiteindelijk bij iemand terecht die er zo boos over is dat deze alle registers heeft opengetrokken en zo ongeveer alle mogelijke opties heeft gegeven dan wel ingeschakeld. Deze instantie heeft al eerder lopen kloten langer geleden onterecht in nederland gewoon en nu melden ze zich opeens weer vanuit het niks over hetzelfde gedoe.
oh ja het eerdere gedoe is erkend fout maar terugdraaien kunnen ze niet.
Ik moet nu via de belastingdienst en weer een andere afdeling aan de slag om het weer recht te gaan trekken. Echt pffffffff
dat is voor het eerst. Het klinkt voor mij als ggrffcdddqdafftghimhgg tapper 1 vnmiiiiougbdawdtgv tapper 2 enz. Dan maar hulp vragen.
daarna bij mijn achterburen binnengevraagd. Affijn ik ben net pas weer thuis.
eh nou nee dat hebben we niet
en welk formulier
alles is telefonisch gegaan.

.
bitch
Wordt vervolgd daarin dus.
hoera een belangrijke stap is er. Hiermee kan ik langzaam aan verder met de ziektekosten verzekering.
Ik hoop echt dat ze het voor je gaan oplossen!