Dallista schreef:
Echt heel gaaf, zitten mooie foto's tussen!
NYC, hoe gaat het, al een beetje gesetteld in The Big Apple?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dallista schreef:MarmottenDe hoary marmots bij mt Rainier (alleen in het hoge alpine gebied op de berg, bij de visitir center zijn ze niet) waren het leukst, die beesten slapen zo'n 7-8 maanden, worden wakker, paren effe snel en vreten zich in de zomermaanden helemaal vol. En dat er dan allemaal hikers in hun territorium wandelen zal ze een zorg wezen, ze blijven allemaal vrolijk zitten, eten is veel belangrijker!
Is al bijna een reden om daarheen te gaan

Geloofde er al vrij weinig van (ook door de andere topics van haar)

Ondertussen was ik écht beroerd dus ik zat als een dood vogeltje helemaal voorin, m'n best te doen om niet te gaan overgeven. Yosemite is droog, heel droog. En nogal... Wel mooi hoor, maar ik vond de vorige parken veeeeeeel mooier. Twee uur gekregen, ik heb wat gegeten en daarna een uur langs het water gelegen en geslapen. Tussen de eekhoorntjes en de herten
Terug weer via die dodenweg, dus ik weer voorin. Meh
Nu gaat het wel weer maar wat was dat naar!

MacavityL schreef:Kennelijk als je in New York woont/gaat wonen wordt je geband (NYC en Yntel)
hopelijk voel je je inmiddels al beter!
Het was ook ons laatste park, dan ben je al wel erg verwend natuurlijk. Bovendien was het toen wij er waren heel koud. 's Nachts vorst, ondanks drie dekens bijna bevroren in de tent